نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

عدم حضور شردر در انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem

کارگردان لاکپشت های نینجا جدید تأیید کرد که طرفدارها نباید انتظار حضور شردر در انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem را داشته باشند.

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته) پر از کاراکترهای فرعی مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا نظیر بیباپ، راک‌استدی، بکستر، استاکمن و موندو گکو است. بااین‌حال بزرگ‌ترین غایب این انیمیشن شرکت پارامونت پیکچرز را می‌توان شردر دانست که به‌عنوان آنتاگونیست اصلی حداقل در چهار انیمیشن TMNT حضور داشت، اما خبری از آن در انیمیشن پیش رو نیست.

جف رو، کارگردان TMNT: Mutant Mayhem اخیرا در گفت‌وگو با مجله SFX تأیید کرد که کاراکتر شردر را برای دنباله احتمالی این انیمیشن نگه داشته است. درعوض کاراکتر سوپرفلای با صداپیشگی آیس کیوب به‌عنوان آنتاگونیست اصلی این انیمیشن معرفی می‌شود که مگسی با اندازه انسان است و نقشه‌هایی برای تسلط بر جهان در سر می‌پروراند. جف رو توضیح داد که پیشینه غنی شردر مانع از گنجاندن این کاراکتر در انیمیشن Mutant Mayhem شده است.

همکاری برادران لاک‌پشت برای مقابله با سازمان تبه‌کاری در انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem

در خلاصه داستان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem می‌خوانیم: «برادران لاک‌پشت پس از سال‌ها حفاظت مخفیانه از دنیای انسان‌ها تصمیم می‌گیرند که قلب نیویورکی‌ها را به‌دست آورند و با اعمال قهرمانانه به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. اپریل اونیل به آن‌ها در مقابله با یک سازمان تبه‌کاری منفور کمک می‌کند، اما لاک‌پشت‌های نینجا‌ خیلی زود با از راه رسیدن ارتشی از جهش‌یافته‌ها به دردسر می‌افتند».

میکا ابی در نقش داناتلو، شامون براون جونیور در نقش مایکل‌آنجلو، هانیبال بورس در نقش چنگیز فراگ، رز بیرن در نقش لدرهد، نیکولاس کانتو در نقش لئوناردو، جان سینا در نقش راک‌استدی، جکی چان در نقش اسپلینتر، آیس کیوب در نقش سوپرفلای، ناتاشا دمتریو در نقش وینگ‌نات، آیو ادبیری در نقش اپریل اونیل، جانکارلو اسپوزیتو در نقش باکستر استاکمن، پست مالون در نقش ری فیله، برادی نون در نقش رافائل، ست روگن در نقش بیباپ، پل راد در نقش ماندو گکو و مایا رودولف در نقش سینتیا اوتروم از صداپیشه‌های انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem به‌حساب می‌آیند.

جف رو و کایل اسپیرز سکان هدایت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را در دست داشتند و جف رو، ست روگن، ایوان گلدبرگ، دن هرناندز و بنجی سامیت فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. رمزی مک‌بین و جاش فاگن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این انیمیشن را برعهده داشتند که در تاریخ ۱۱ مرداد (۲ اوت) روی پرده سینما می‌رود. ست روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده