نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

بازگشت جنیفر گارنر برای نقش الکترا در فیلم Deadpool 3

جنیفر گارنر، بازیگر نقش الکترا در فیلم Daredevil قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 مدتی می‌شود که در بریتانیا آغاز شده است و به‌تازگی شاهد پخش تصاویری از پشت صحنه این فیلم بودیم که در آن لباس جدید ددپول قابل مشاهده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگری دیگری در فیلم ددپول ۳ فاش شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که در فیلم Deadpool 3 قرار است شاهد بازگشت جنیفر گارنر، بازیگر نقش الکترا در فیلم Daredevil باشیم که پس از نزدیک به ۲۰ سال دوباره قرار است در نقش الکترا به ایفای نقش بپردازد.

گفته می‌شود که نقش گارنر در فیلم ددپول ۳ تقریبا چیزی شبیه به یک حضور افتخاری و کوتاه است، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. جنیفر گارنر در ابتدا نقش الکترا را در فیلم Daredevil محصول سال ۲۰۰۳ بر عهده داشت که در این فیلم بن افلک نقش دردویل را بازی کرد و سپس گارنر نقش الکترا را در فیلم Elektra بر عهده داشت که نتوانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند. منابع نزدیک به احتمال وجود داستانی مثل مولتی‌ورس در فیلم Deadpool 3 اشاره دارند.

رایان رینولدز در نقش ددپول با کاور گروه ایکس من در فیلم Deadpool 2

آن‌ها انتظار دارند که شاهد بازگشت شخصیت‌های بیشتری از فیلم‌های تولید شده مارول توسط فاکس قرن بیستم در قسمت سوم فیلم Deadpool باشند، اما درنهایت فیلم از قوانین ددپول و دو فیلم گذشته پیروی خواهد کرد. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند. نکته جالب توجه هم‌بازی بودن رینولدز با گارنر در فیلم The Adam Project است که لوی کارگردان این فیلم بود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده