نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

نمایش لباس جدید ددپول با بازی رایان رینولدز در پشت صحنه فیلم Deadpool 3

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Deadpool 3 منتشر شده است که در آن شاهد لباس جدید ددپول با بازی رایان رینولدز هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 مدتی می‌شود که در بریتانیا آغاز شده است، اما برخلاف انتظار تصویری از آن منتشر نشده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تصاویری از پشت صحنه این فیلم فاش شد. طبق تصاویری که مترو منتشر کرده، شاهد حضور رایان رینولدز در نقش ددپول در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Deadpool 3 هستیم که در آن او لباس جدید و متفاوتی نسبت به دو قسمت قبل بر تن کرده است که رنگ قرمز ظاهرا نسبت به دو قسمت اول روشن‌تر شده است:

همچنین طبق گفته افراد نزدیک به صحنه، یک صحنه تعقیب و گریز را در فیلم Deadpool 3 شاهد هستیم که درنهایت ماشین آبی رنگ دچار تصادف شده است. ظاهرا در این صحنه ماموران TVA نیز حضور ندارند تا شایعات حضور ایجنت موبیوس در فیلم ددپول 3 قوت بگیرد، اما تاکنون اطلاعات رسمی و بیشتر دیگری منتشر نشده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن بازنویسی فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را بر عهده داشته‌اند که زب ولز به نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک کرده است. پیش نویس اولیه فیلمنامه پیش از این توسط وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers شناخته می‌شوند، نوشته شده بود.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده