نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

بدلکاری خطرناک تام کروز روی قطار در حال حرکت در ویدیو جدید Mission Impossible 7

ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است که در آن شاهد نمایش بدلکاری تام کروز روی قطار هستیم.

به‌تازگی اولین نقدهای فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است که در آن شاهد تحسین گسترده منتقدین از این فیلم اکشن هستیم و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو دیگری از پشت صحنه تولید فیلم مأموریت غیر ممکن ۷ منتشر شده است. پارامونت به‌تازگی ویدیوی دیگری را از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 7 منتشر کرد که در آن شاهد صحنه اکشن روی قطاری در حال حرکت هستیم.

تمامی این صحنه روی یک قطار واقعی در حال حرکت فیلم‌برداری شده است که در آن تام کروز با شخصیت شرور و منفی فیلم با بازی اسای مورالس مبارزه می‌کند و در پایان هم قطار پس از عبور از یک پل شکسته در دره سقوط می‌کند. اگرچه برخی از تصاویر این صحنه را در تریلرهای فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One دیده بودیم، اما دیدن پشت صحنه و تلاش بازیگران و عوامل تولید برای پیاده‌کردن هرچه بهتر این صحنه اکشن روی قطار می‌تواند باعث هیجان بیشتر طرفداران برای تماشای این فیلم اکشن شود:

دانلود از آپارات

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده