نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۱

اضافه شدن دو بازیگر دیگر به جرد لتو در فیلم Tron 3

به‌تازگی والت دیزنی دو بازیگر دیگر برای بازی در نقش‌های اصلی فیلم Tron: Ares با بازی جرد لتو و ایوان پیترز استخدام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شده‌اند. هالیوودریپورتر در دو خبر جداگانه در ابتدا اعلام کرد که گرتا لی با سابقه بازی در فیلم Past Lives، سریال Russian Doll، فیلم Gemini و سریال The Morning Show به جمع بازیگران فیلم Tron: Ares اضافه شده است. THR می‌گوید که گرتا لی قرار است یکی از نقش‌های اصلی فیلم ترون 3 را بازی کند و او نقش یک برنامه‌نویس بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد که مدیرعامل یک شرکت فناوری نیز است.

گرتا لی

علاوه‌بر گرتا لی، هالیوودریپورتر گزارش داد که جودی ترنر اسمیت با سابقه بازی در آثاری چون فیلم Queen & Slim، فیلم After Yang، فیلم White Noise، فیلم Murder Mystery 2 و سریال The Acolyte دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شده است. بااین‌حال اطلاعاتی از نقش اسمیت منتشر نشده است. مدتی پیش مشخص شد که ایوان پیترز، بازیگر سریال Dahmer پس از توافق با والت دیزنی قرار است نقش شرور و منفی فیلم Tron: Ares را بازی کند.

جودی ترنر اسمیت

جرد لتو نقش آرس را در فیلم Tron: Ares بر عهده دارد و همچنین هالیوودریپورتر تایید کرد که جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم ترون 3 باز خواهند گشت. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد.

همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron: Ares از ماه آگست امسال (مرداد یا شهریور) در استودیویی در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم ترون 3 اعلام نشده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده