نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۹

پیوستن بازیگر سریال Dahmer به جرد لتو در فیلم Tron 3 برای بازی در نقش منفی

ایوان پیترز، بازیگر سریال Dahmer پس از توافق با والت دیزنی قرار است در فیلم Tron: Ares با بازی جرد لتو به ایفای نقش بپردازد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به فیلم Tron 3 اضافه شده است. ایوان پیترز، بازیگر سریال Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story قراردادی برای حضور در فیلم Tron: Ares با والت دیزنی امضا کرده است و او قرار است با جرد لتو در این فیلم هم‌بازی شود و پیترز قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد.

ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron: Ares از ماه آگست امسال (مرداد یا شهریور) در استودیویی در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. نکته جالب توجه این است که این استودیو پیش از این به مدت یک دهه برای شروع فیلم‌برداری فیلم Tron 3 در نظر گرفته شده بود و حالا این اتفاق سرانجام در آستانه رخ دادن است. جرد لتو نقش آرس را در فیلم Tron: Ares بر عهده دارد، اما اطلاعاتی از نقش پیترز در این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که او نقش منفی قسمت جدید فیلم ترون را بر عهده دارد.

اولین قسمت فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ با بازی جف بریجز تولید و منتشر شد که جف بریجز که نقش یک متخصص و برنامه‌نویس بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد که به درون دنیای فوق‌العاده یک بازی ویدیویی منتقل می‌شود. در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده‌های سینما رفت که بریجز در این فیلم نیز بازگشت و نقش‌های اصلی فیلم هم بر عهده گرت هدلند و الیویا وایلد بود. همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است.

جرد لتو در سریال WeCrashed نگاه می‌کند و منتظر است

فیلم Tron: Ares درواقع دنباله فیلم Tron: Legacy است که در ابتدا جوزف کوشینسکی قرار بود فیلم ترون ۳ را کارگردانی کند، اما درنهایت ساخت پروژه متوقف شد. بااین‌حال علاقه دیزنی به شخصیت آرس در فیلمنامه اصلی فیلم باعث شد تا این پروژه با تمرکز روی این شخصیت احیا شود. در حال حاضر تاریخ اکرانی برای فیلم فیلم Tron 3 اعلام نشده است. پیترز این روزها بیشتر برای بازی در سریال Dahmer شناخته می‌شود که برای بازی در این سریال جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در یک سریال محدود را دریافت کرده است.

از دیگر کارهای پیترز می‌توان به حضور در فیلم X-Men: Days of Future Past، فیلم X-Men: Apocalypse، فیلم Dark Phoenix، سریال وانداویژن، سریال American Horror Story، سریال Mare of Easttown، فیلم کیک اس، فیلم Elvis & Nixon، فیلم American Animals و فیلم I Am Woman اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده