نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

تایید ساخت فصل دوم انیمه Hell's Paradise

استودیو انیمه‌سازی ماپا با انتشار یک تریلر ساخت فصل دوم انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku را رسما تایید و اعلام کرده است.

امشب قسمت سیزدهم و پایانی فصل اول انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku پخش شد تا یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های فصل بهار ۲۰۲۳ به کار خودش پایان دهد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه بهشت جهنمی برای فصل جدید باز خواهد گشت. Twin Engine با انتشار یک تریلر که در ادامه می‌توانید آن را ازطریق یوتیوب تماشا کنید، رسما تایید کرد که انیمه Hell's Paradise برای فصل دوم تمدید شده است تا خیال طرفداران از ادامه یافتن داستان گابیمارو و دوستانش راحت شود.

استودیو ماپا، سازنده فصل چهارم انیمه Attack On Titan، انیمه Jujutsu Kaisen، فصل دوم انیمه Vinland Saga و انیمه Chainsaw Man وظیفه تولید انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku را بر عهده داشته است که وظیفه ساخت فصل دوم این انیمه را نیز بر عهده خواهد داشت. این‌درحالی‌است که ماپا هنوز ساخت فصل سوم انیمه Vinland Saga و فصل دوم انیمه Chainsaw Man را تایید نکرده است. کائوری ماکیتا وظفه کارگردانی و آکیرا کیندایچی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku را بر عهده داشته‌اند.

گابیمارو در انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku

مانگا Hell's Paradise: Jigokuraku داستان گابیمارو را دنبال می‌کند که زمانی‌ یکی از قوی‌ترین نینجاها بوده، اما اکنون این شغل را رها کرده و قوانین دهکده خود را زیر پا گذاشته است. پس از اینکه او دستگیر می‌شود ادعا می‌کند که دیگر چیزی برای ادامه زندگی ندارد. بااین‌حال به‌دلیل سطح ابرانسانی که در آموزش‌های مختلف به‌دست آورده به شکل ناخواسته از اعدام‌ها و سر بریدن‌های متعدد تا آتش زدنش جان سالم به در برده است.

در ادامه جلاد ساگیری آسیمون به گابیمارو می‌گوید که او وابستگی زیادی به زندگی طولانی دارد و به همین منظور ماموریتی برای او صادر می‌کند و این مأموریت یافتن اکسیر جاودانگی است. چیاکی کوبایاشی در نقش گابیمارو، یومیری هاناموری در نقش یامادا آسیمون ساگیری، ری تاکاهاشی، ریوهی کیمورا، کنشو اونو، تتسو اینادا، چیکاهیرو کوبایاشی، اوی ایچیکاوا و یوسوکه کوبایاشی از جمله صداپیشگان انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku هستند.


منبع AnimeCorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده