نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

رقابت دو برادر برای گرفتن نقش شرور لکس لوتر در فیلم سوپرمن جدید

به‌تازگی نام دو گزینه جدید برای بازی در نقش لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان فاش شده است.

فیلم Superman: Legacy قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد و جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد و هم‌اکنون در حال گرفتن تست بازیگری از گزینه‌های احتمالی این فیلم است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام بازیگران بیشتری برای نقش شرور و منفی لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراث شنیده شده است. هالیوودریپورتر در جریان مقاله جدید خود تایید کرد که تست بازیگری فیلم Superman: Legacy هم‌اکنون در جریان است.

الکساندر اسکارزگارد در سریال وراثت

طبق گفته منابع نزدیک و آگاه، دیوید کورنسوت، نیکلاس هولت و تام بریتنی به‌تازگی برای نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن درکنار اما مکی، ریچل بروزناهان و فیبی داینور برای نقش لوئیس لین تست بازیگری داده‌اند. گزینه‌های بازی در نقش‌های سوپرمن و لوئیس لین با گریم و لباس کامل شخصیت‌ها در این تست بازیگری حضور داشته‌اند. همچنین هولت، کورنسوت و بریتنی برای دادن تست‌های بیشتر بازگشته‌اند و از گزینه‌های نقش لین نیز تنها مکی برای دادن تست دوباره بازگشته است.

اگرچه منابع نزدیک می‌گویند که این به معنای پیشتازی مکی برای گرفتن نقش لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy نیست و احتمال دارد گزینه‌های دیگر تا زمان انتشار مقاله فوق امکان دسترسی و بازگشت به محل تست بازیگری را نداشته‌اند. اما در بخش لکس لوتر شاهد دو گزینه جدید و جالب توجه هستیم. الکساندر اسکاشگورد با سابقه بازی در سریال True Blood و بیل اسکاشگورد با سابقه بازی در فیلم It که با یکدیگر برادر هستند، در فهرست کوتاه بازی در نقش لوکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراث دیده می‌شوند.

نقش‌آفرینی بیل اسکاشگورد در بازسازی فیلم کلاغ

درحال‌حاضر مشخص نیست که هولت که در ابتدا به‌عنوان گزینه بازی در نقش لوتر در نظر گرفته شده بود، همچنان بخشی از گزینه‌های بازی در این نقش باقی‌مانده است یا خیر، اما گفته‌ می‌شود که گروه The Authority هم قرار است در فیلم Superman: Legacy حضور داشته باشند و بدین ترتیب باید منتظر معرفی فهرست بازیگران این گروه نیز باشیم. در هر حال اطلاعاتی از تست بازیگری برادران اسکاشگورد منتشر نشده است.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده