نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲

برنامه ساخت فیلم Mission Impossible 9 با بازی تام کروز وجود دارد

کریستوفر مک‌کوری می‌گوید که آن‌ها درکنار قسمت هفتم و هشتم فیلم مأموریت غیر ممکن دارای برنامه برای ساخت فیلم Mission Impossible 9 هم هستند.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One به‌تازگی برای گروهی از منتقدین نمایش داده شده است که واکنش‌های اولیه بسیار مثبت بوده‌اند و از این فیلم اکشن به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال یاد شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد قسمت دیگری از فیلم مأموریت غیر ممکن ساخته شود. بسیاری تصور می‌کنند که فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One و فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two قرار است پایانی بر ماجراجویی ایتن هانت باشد.

حالا کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 7 در مصاحبه با فندنگو تایید کرده است که قسمت هفتم و هشتم فیلم مأموریت غیر ممکن قرار نیست به داستان ایتن هانت پایان دهد و آن‌ها هم‌اکنون دارای ایده‌ها و برنامه‌هایی برای ساخت فیلم Mission Impossible 9 هستند. ورایتی پیش از این گفته بود که دو قسمت Dead Reckoning می‌تواند به‌عنوان پایان ایتن هانت در نظر گرفته شود، اما ظاهرا مک‌کوری و تام کروز هنوز دارای برنامه‌هایی هستند. بااین‌حال ساخت فیلم Mission Impossible 9 هنوز قطعی نیست و همچنان در مرحله ایده است.

کریستوفر مک کوری و تام کروز در پشت صحنه فیلم Mission Impossible: Fallout

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده