نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲

مشخص شدن کارگردان فیلم جدید بتمن دنیای دی سی

جیمز گان به شکل رسمی تایید کرد که اندی موشیاتی، کارگردان فیلم The Flash وظیفه کارگردانی فیلم Batman: The Brave and the Bold را بر عهده گرفته است.

فیلم The Brave and the Bold قرار است به‌عنوان ریبوت فیلم بتمن در چپتر اول دنیای دی سی با نام Gods and Monsters ساخته شود و مدتی پیش مشخص شد که اندی موشیاتی، کارگردان فیلم The Flash گزینه اول کارگردان فیلم جدید بتمن است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Batman جدید مشخص شده است. ورایتی تایید کرد که اندی موشیاتی، کارگردان فیلم فلش رسما وظیفه کارگردانی فیلم Batman: The Brave and the Bold را بر عهده گرفته است. او همچنین یک قرارداد چندجانبه با برادران وارنر امضا کرده است تا همکاری خود را با این شرکت گسترش دهد. جیمز گان و پیتر سفران، مدیران دی‌سی استودیو در بیانیه منتشر شده گفتند:

اندی موشیاتی در حال مصاحبه در مورد فیلم It

«حتی پیش از اینکه ریاست DC Studios را در اختیار بگیریم، فیلم The Flash را تماشا کرده بودیم و می‌دانستیم که او نه‌تنها یک کارگردان خلاق و فوق‌العاده است، بلکه او یکی از طرفداران بزرگ DC محسوب می‌شود. این یک فیلم عالی، خنده‌دار، احساسی و هیجان‌انگیز است که عشق و علاقه اندی به این شخصیت در آن به‌خوبی دیده می‌شود. بنابراین وقتی زمان جست‌وجو برای یافتن کارگردانی فیلم The Brave and the Bold فرا رسید، واقعا تنها یک انتخاب وجود داشت و خوشبختانه جواب اندی مثبت بود.»

علاوه‌بر فیلم فلش، موشیاتی سابقه کارگردانی آثار دیگری چون فیلم Mama، فیلم It و فیلم It Chapter Two را در کارنامه داشته است. اکران فیلم The Flash از امروز رسما آغاز خواهد شد که در آن شاهد دو نسخه بتمن مایکل کیتون و بن افلک هستیم. فیلم فلش تاکنون نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است، اما برادران وارنر امیدوار است تا این فیلم در گیشه بتواند نظر مثبت تماشاگران را جلب کند.

فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان و به‌عنوان شروع کننده دنیای سینمایی جدید دی سی، قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. در هر حال تاریخی برای اکران فیلم Batman: The Brave and the Bold اعلام نشده است و همچنین بازیگر جدید نقش بتمن مشخص نیست.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده