نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

مشخص شدن دو گزینه اصلی نقش شرور دو چهره در فیلم بتمن 2

به‌تازگی نام دو بازیگری که گفته می‌شود احتمال دارد نقش هاروی دنت ملقب به دو چهره را در فیلم The Batman 2 بازی کنند، فاش شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد گزینه‌های اصلی بازیگرهای نقش دو چهره مشخص شده است. جان روکا که میزبان پادکست The Hot Mic podcast جف اسنایدر بود، فاش کرد که جاش هارتنت با سابقه بازی در سریال Penny Dreadful، فیلم Wrath of Man و فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre که در فیلم Oppenheimer نیز حضور دارد و جوئل اجرتون با سابقه بازی در سریال Obi-Wan Kenobi، فیلم The Great Gatsby، فیلم Warrior و فیلم Zero Dark Thirty دو گزینه اصلی برادران وارنر برای بازی در نقش هاروی دنت ملقب به دو چهره در فیلم The Batman 2 هستند.

جاش هارتنت

در حال حاضر جزئیات زیادی از فیلم The Batman – Part II در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مت ریوز برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه و رابرت پتینسون برای بازی در نقش بروس وین ملقب به بتمن در این فیلم باز خواهند گشت. همچنین مراحل پیش تولید فیلم The Batman 2 به علت اعتصاب سراسری نویسندگان تا مدت زمان نامشخصی متوقف شده است. پیش از این گفته شده بود که در فیلم بتمن 2 احتمالا شاهد حضور شخصیت کلی‌فیس هم خواهیم بود.

جوئل اجرتون

پیش از این در فیلم Batman به کارگردانی تیم برتون که در سال ۱۹۸۹ اکران شد، بیلی دی ویلیامز نقش هاروی دنت را بازی کرده بود، اما در فیلم Batman Forever محصول سال ۱۹۹۵، تامی لی جونز جایگزین او شد و نقش دو چهره را بازی کرد. آرون اکهارت نیز در فیلم The Dark Knight به کارگردانی کریستوفر نولان که در سال ۲۰۰۸ اکران شد، نقش هاروی دنت ملقب به دو چهره را بر عهده داشت. پیش از این شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور این شخصیت شرور در فیلم The Batman شنیده می‌شد که طبق این شایعه، هاروی دنت یکی از قربانیان ریدلر قرار بود باشد که درنهایت برنامه تغییر کرد.

فیلم The Batman – Part II برای اکران در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده