نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۵

انتشار تریلر جدید و کوتاه فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز

پارامونت به‌تازگی تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One با بازی تام کروز منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. پارامونت به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Mission Impossible 7 منتشر کرده است که در طول آن شاهد تصاویر کوتاه جدیدی نیز هستیم، اما بیشتر تصاویر آن را در نمایش‌های قبلی این فیلم اکشن دیده بودیم. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One نیز اخیرا با انتشار یک تصویر از به پایان رسیدن مراحل ساخت و پس از تولید این فیلم اکشن خبر داده است که در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر باشید:

تام کروز در حال دویدن در خیابان در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Ddarkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده