نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۵

احتمال انتخاب بازیگر Man from Toronto برای نقش سوپرمن در Superman: Legacy

به‌تازگی نام بازیگر دیگری فاش شده است که گفته می‌شود شانس بالایی برای بازی در نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy دارد.

فیلم Superman: Legacy قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد و جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad که ریاست دی سی استودیو را نیز بر عهده گرفته است، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد و مدتی پیش فهرستی از بازیگران احتمالی این فیلم منتشر شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام بازیگر دیگری در فیلم سوپرمن: میراث شنیده شده است. ورایتی به‌تازگی مدعی شده که پیرسون فوده یکی از بازیگرانی است که شانس بالایی برای تصاحب نقش در فیلم Superman: Legacy دارد.

 پیرسون فوده

منابع نزدیک می‌گویند که فوده ویدیویی برای گان ارسال کرده است که در آن شهر کوچکی در شهر موسس لیک در ایالت واشینگتن مثل محلی را که کلارک کنت بزرگ شده بود نمایش می‌داد و گان از این ویدیو استقبال کرده است. فوده خیلی با دنیای ابرقهرمانی غریبه نیست و پیش از این در یک قسمت از سریال Supergirl حضور داشته است. او بیشتر برای بازی در سریال The Bold and the Beautiful شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان به حضور در فیلم The Man from Toronto و فیلم Reboot Camp اشاره کرد.

پیش از این نام دیوید کورنسوت با سابقه بازی در سریال The Politician و فیلم Pearl به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy یاد شده بود. علاوه‌براین گفته می‌شود که نیکلاس هولت با سابقه بازی در فیلم X-Men: Days of Future Past، فیلم Mad Max: Fury Road و سریال The Great گزینه پیشتاز برای نقش لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراث است و اما مکی، ریچل بروزناهان، فیبی داینور و سامارا ویوینگ از گزینه‌های بازی در نقش لوئیس لین هستند. 

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده