نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۵

انتشار اولین پوستر قسمت پایانی انیمه Attack on Titan

ماپا اولین پوستر نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan منتشر کرده است که در آن به پایان کار این انیمه اشاره می‌شود.

بخش چهارم یا نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan قرار است پاییز امسال پخش شود تا سرانجام پس از یک دهه این انیمه محبوب به پایان برسد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر قسمت پایانی انیمه حمله به تایتان منتشر شده است. در این پوستر درواقع شاهد ارجاعی به پایان داستان انیمه Attack on Titan هستیم که در آن یک کلبه در میان جنگل با سایه دو تایتان که دست در دست هم دیده می‌شوند، قابل مشاهده است، اما اطلاعات بیشتری منتشر نشده است:

 اولین پوستر نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است.

بخش سوم و چهارم انیمه Attack on Titan در دو قسمت یک ساعته تولید شده‌اند که قسمت نهایی در تاریخ نامشخصی از پاییز امسال پخش خواهد شد. در ابتدا ویت استودیو وظیفه ساخت سه فصل اول انیمه حمله به تایتان را بر عهده داشت، اما از فصل چهارم استودیو ماپا به‌عنوان استودیو سازنده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که ساخت این انیمه را تا پایان بر عهده دارد.

 


منبع AnimeCorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده