نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳

توقف مراحل ساخت سریال پنگوئن به دلیل اعتصاب نویسندگان

گزارش‌های جدید از توقف مراحل تولید سریال پنگوئن از دنیای دی‌سی به علت اعتصاب نویسندگان خبر می‌دهند.

نزدیک به یک ماه پس از آغاز اعتصاب اعضای اتحادیه‌ی نویسندگان آمریکا، حالا ددلاین hc متوقف شدن مراحل تصویربرداری و ساخت سریال پنگوئن به‌دلیل این اعتصابات گسترده خبر داده است. براساس اطلاعات منتشر شده، تداخلات به‌وجود آمده به‌دلیل برگزاری تظاهرات اتحادیه‌ی شرقی نویسندگان در ایالت نیویورک که محل فیلم‌برداری این پروژه نیز به‌حساب می‌آيد، باعث شده تا تیم تولید و برادران وارنر توقف رسمی ساخت این سریال را به تمامی اعضای تیم سازنده اعلام کنند.

چالش‌های اعتصاب‌های اخیر نویسندگان هالیوودی، همچنین باعث شد که در جریان هفته‌ی گذشته دو سریال Daredevil: Born Again و Wonder Man نیز به مراحل تولید خود برای مدت نامشخصی خاتمه دهند. طبق ارزیابی تحلیل‌‌گران، این اعتصاب‌ها که برای اعتراض به شرایط کاری و دستمزدی ناعادلانه و غیرانسانی نویسندگان در پروژه‌های صنعت هالیوود صورت گرفته است، روزانه بیش از ۱۰ها میلیون دلار برای استودیوهای بزرگ این صنعت زیان مالی ایجاد می‌کند.

کالین فارل در نقش پنگوئن در پرومو آرت جدید فیلم The Batman

پیش از این کالین فارل، بازیگر شخصیت آزوالد کابلپات/پنگوئن، تمرکز روی ظهور و قدرت‌گیری آزوالد کابلپات در خلا به‌وجود آمده پس از قتل کارماین فالکون را به‌عنوان ایده‌ی اصلی این سریال پنگوئن معرفی کرده بود. مت ریوز، تهیه‌کننده سریال The Penguin نیز از آثار کلاسیکی مانند جمعه خوب طولانی (۱۹۸۰) و صورت‌زخمی (۱۹۸۳) به‌عنوان منابع الهام این سریال در به‌تصویر کشیدن ماجراهای به‌قدرت رسیدن شخصیت پنگوئن نام می‌برد.

لاورن لی‌فرانک که تهیه‌کنندگی سریال‌های Impulse و .Agents of S.H.I.E.L.D را در کارنامه دارد، به‌عنوان شورانر و نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی این سریال شناخته می‌شود. دیلان کلارک، مت ریوز، کالین فرل، دنیل پیسکی، آدام کاسان و رفی کروهن از دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه محسوب می‌شوند. کرگ زوبل که پیش‌ از این کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌های The Leftovers، وست ورلد، Mare of Easttown و فیلم The Hunt را در کارنامه دارد، به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده دو قسمت اول سریال پنگوئن در مراحل تولید این پروژه حضور دارد.

کریستین میلیوتی، کلنسی براون، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زیگن، جیمز مادیو، اسکات کوئنل کلی، ددرا اوکانل و شهره آغداشلو دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Penguin حضور دارند. سریال پنگوئن در ۸ قسمت برای پخش از شبکه مکس در سال ۲۰۲۴ تولید می‌شود. همچنین شایعاتی درخصوص بازگشت رابرت پتینسون برای ایفای نقش بروس وین به گوش می‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده