نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

احتمال مشخص شدن بازیگر سوپرمن و لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy

به‌تازگی فهرستی از بازیگرانی منتشر شده است که برای بازی در فیلم Superman: Legacy تست بازیگری داده‌اند و احتمال دارد در این فیلم بازی کنند.

فیلم Superman: Legacy قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد و جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad که ریاست دی سی استودیو را نیز بر عهده گرفته است، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد، اما تاکنون بازیگر جدید نقش سوپرمن مشخص نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم سوپرمن: میراث منتشر شده است. هالیوودریپورتر به‌تازگی گزارش مفصلی از گزینه‌های اول و اصلی بازی در نقش‌های اصلی فیلم سوپرمن جدید را منتشر کرده است.

دیوید کورنسوت در سریال Hollywood

دیوید کورنسوت با سابقه بازی در سریال The Politician و فیلم Pearl یکی از گزینه‌های اصلی و پیشتاز بازی در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن است که گفته می‌شود فعلا شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا دارد. او قرار است در تست بازیگری اصلی نقش سوپرمن که انتظار می‌رود پس از روز یادبود و در اوایل ماه ژوئن برگزار شود، حضور پیدا کند. دو بازیگر دیگر در فهرست بازیگران پیشتاز بازی در نقش سوپرمن حضور دارند، اما اطلاعاتی از نام آن‌ها در دسترس نیست و در حال حاضر منابع نزدیک نمی‌دانند آن‌ها نیز در آینده نزدیک در تست بازیگری حضور خواهند داشت یا خیر.

تام بریتنی، بازیگر فیلم Greyhound و اندرو ریچاردسون، بازیگر فیلم A Call to Spy دو بازیگر دیگری بوده‌اند که در فهرست اولیه بازی در نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy حضور داشته‌اند، اما گفته می‌شود که آن‌ها در فهرست جدید احتمالی بازی در این نقش دیگر حضور ندارند. جیکوب الوردی، بازیگر سریال Euphoria و فیلم The Kissing Booth که مدت‌ها شایعه حضورش در این نقش شنیده می‌شد و مورد توجه برخی از طرفداران بود نیز طبق گفته منابع هرگز بخشی از فهرست بازیگران مدنظر برای بازی در نقش سوپرمن قرار نداشته است.

نیکلاس هولت با کت و شلوار سیاه و پاپیون

علاوه‌بر سوپرمن، شخصیت لکس لوتر یک گزینه جذاب و احتمالی دارد و آن هم نیکلاس هولت با سابقه بازی در فیلم X-Men: Days of Future Past، فیلم Mad Max: Fury Road و سریال The Great است. اگرچه در برخی از شایعات شنیده می‌شد هولت احتمالا برای نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy در نظر گرفته شده است، اما ظاهرا جیمز گان تصمیم دارد به او نقش شرور و منفی لکس لوتر را بدهد و ظاهرا شانس بالایی برای گرفتن این نقش هم دارد.

The Marvelous Mrs. Maisel

البته جاستین کرول از ددلاین مخالف گزارش هالیوودریپورتر است و می‌گوید که هولت درواقع برای نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy ممکن است انتخاب شود، اما در هر حال طی هفته‌های آینده این موضوع مشخص خواهد شد. اما طبق گفته THR، جیمز گان و پیتر سفران چندین بازیگر را برای نقش لوئیس لین در نظر گرفته‌اند که شامل اما مکی با سابقه بازی در فیلم Barbie، ریچل بروزناهان با سابقه بازی در سریال The Marvelous Mrs. Maisel، فیبی داینور با سابقه بازی در سریال Bridgerton و سامارا ویوینگ با سابقه بازی در فیلم Scream 6 و فیلم Ready or Not می‌شوند.

اما مکی

منابع می‌گویند که ریچل بروزناهان یک تست بازیگری بسیار عالی را ارائه کرده است، اما باتوجه‌به اینکه ۳۲ سال سن دارد و آن‌ها به‌دنبال بازیگری در بازه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال هستند، انتخاب این بازیگر برنده جایزه امی هنوز مشخص نیست. انتظار نمی‌رود که تمامی بازیگران گفته شده تست بازیگری داده باشند، اما به‌نظر می‌رسد که احتمالا جیمز گان در نظر دارد تا مراسم کامیک کان سن دیگو امسال فهرست بازیگران اصلی فیلم Superman: Legacy را انتخاب و معرفی کند و بدین ترتیب نباید تا تابستان امسال منتظر اعلام رسمی بازیگران این فیلم باشیم.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده