نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۲

پخش تریلر جدید فیلم The Flash با تمرکز روی بتمن

برادران وارنر تریلر جدید و کوتاهی از فیلم The Flash منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از بتمن مایکل کیتون در این فیلم هستیم.

هفته گذشته بود که برادران وارنر در جریان سینماکان دومین تریلر رسمی فیلم The Flash را منتشر کرد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم فلش منتشر شده است. این تریلر درواقع یک تبلیغ تلویزیونی یک دقیقه‌ای است که بیشتر تصاویر آن را در دو تریلر قبلی این فیلم تماشا کرده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از فیلم The Flash نیز است که درکنار صحنه‌های جدید از فلش، شاهد تصاویر بیشتری از بتمن با بازی مایکل کیتون نیز هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. اتفاقات فیلم فلش قرار است ۳۰ سال پس از حوادث فیلم Batman Returns جریان داشته باشد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده