نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴

همکاری فلش با بتمن مایکل کیتون در تریلر جدید فیلم The Flash

برادران وارنر در جریان سینماکان دومین تریلر رسمی فیلم The Flash را منتشر کرد که حاوی تصاویر متعددی از اتفاقات این فیلم است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم The Flash منتشر شده است. برادران وارنر در حاشیه پنل خود در سینماکان دومین تریلر رسمی فیلم فلش را منتشر کرد که در آن شاهد اتحاد سوپرگرل، بتمن و فلش برای شکست ژنرال زاد هستیم که مبارزه ساده‌ای نخواهد بود. در ادامه می‌توان شاهد دو نسخه متفاوت فلش بود که درواقع هر یک از یک دنیای متفاوت هستیم که فلش دوم نوری آبی رنگ دارد. در ادامه می‌توانید دومین تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تایید شد که اتفاقات فیلم فلش قرار است ۳۰ سال پس از حوادث فیلم Batman Returns جریان داشته باشد. علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم The Flash را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد قرار گرفتن فلش درکنار بتمن نسخه مایکل کیتون و سوپرگرل هستیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

فلش، بتمن و سوپرگرل در پوستر جدید فیلم The Flash

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده