نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵

نبرد برای آزادی در اولین تریلر فیلم Dune 2 با بازی تیموتی شالامی

برادران وارنر سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Dune Part 2 با بازی تیموتی شالامی و زندیا را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیز زیادی هستیم.

روز گذشته بود که اولین پوستر و تیزر فیلم Dune Part 2 منتشر و اعلام شد که امروز سرانجام اولین تریلر این فیلم منتشر خواهد شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر قسمت دوم فیلم Dune منتشر شده است. برادران وارنر امروز طبق وعده خودش اولین تریلر فیلم Dune 2 را منتشر کرده است که در بخشی از آن شاهد تلاش تیموتی شالامی در کنترل یک کرم غول پیکر هستیم تا مردمان سیاره به او برای مبارزه برای آزادی آراکیس ملحق شوند.

در ادامه شاهد تصاویری از نبردها و حضور شخصیت‌های جدید این قسمت هستیم. همچنین نگاه بهتری از شخصیت فلورنس پیو و آستین باتلر در طول اولین تریلر فیلم Dune Part 2 نمایش داده می‌شود که ظاهر باتلر بسیار متفاوت‌تر از چیزی است که پیش از این از او دیده بودیم. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Dune 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده