نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸

نمایش تیموتی شالامی و زندیا در اولین پوستر و تیزر فیلم Dune 2 | نخستین تریلر فردا

برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Dune Part 2 با بازی تیموتی شالامی و زندیا را منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم فردا منتشر خواهد شد.

مدتی پیش بود که اولین تصاویر رسمی فیلم Dune Part 2 منتشر شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر قسمت دوم فیلم Dune منتشر شده است. برادران وارنر امروز اولین پوستر رسمی فیلم Dune Part 2 را منتشر کرد که در این پوستر شاهد قرار گرفتن تیموتی شالامی و زندیا درکنار یکدیگر هستیم که بخش زیادی از تمرکز این قسمت روی همکاری این دو شخصیت خواهد بود. در می‌توانید اولین پوستر فیلم Dune 2 را مشاهده کنید:

تیموتی شالامی و زندیا در اولین پوستر فیلم Dune 2

همچنین برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر فیلم Dune 2 فردا منتشر خواهد شد تا به انتظار طرفداران پایان دهد. این تریلر پیش از این در سینماکان پخش شده بود. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند. دنی ویلنوو اخیرا در جریان سینماکان فیلم Dune Part 2 را به یک فیلم حماسی جنگی توصیف کرده است و وعده داد که در طول آن شاهد نبردهای زیادی به‌همراه دنیاهای جدید متعدد خواهیم بود. در ادامه می‌توانید شاهد اولین تیزر فیلم Dune Part 2 نیز باشید:

دانلود از آپارات

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده