نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

نمایش نبردی خونین و فلورنس پیو در اولین تصاویر رسمی فیلم Dune 2

برادران وارنر در همکاری با ونتی فر اولین تصاویر رسمی فیلم Dune Part 2 با بازی تیموتی شالامی و فلورنس پیو را منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم Dune Part 2 منتشر شده است. مجله ونتی‌فر شماره جدید خود را به فیلم Dune 2 اختصاص داده است و در طول این تصاویر شاهد بازگشت شخصیت‌های قسمت اول مثل تیموتی شالامی و زندیا تا حضور شخصیت‌های جدید این قسمت هستیم که فلورنس پیو، آستین باتلر و لئا سیدو نقش این شخصیت‌ها را بر عهده دارند. در طول اولین تصاویر فیلم Dune Part 2 می‌توان نبردی خونین را هم مشاهده کرد که در مرکز آن جاش برولین و دیو باتیستا قرار دارند و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند. دنی ویلنوو اخیرا در جریان سینماکان فیلم Dune Part 2 را به یک فیلم حماسی جنگی توصیف کرده است و وعده داد که در طول آن شاهد نبردهای زیادی به‌همراه دنیاهای جدید متعدد خواهیم بود. درکنار آن تیزری از فیلم Dune 2 نیز منتشر شد که در آن تیموتی شالامی سوار بر یک کرم غول پیکر دیده شد، اما این تریلر فعلا به شکل آنلاین منتشر نشده است. 

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده