نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۶

ملاقات تام کروز با بیوه سفید در تصاویر جدید فیلم Mission Impossible 7

پارامونت پیکچرز به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One را منتشر کرده است که در آن تام کروز به ملاقات بیوه سفید می‌رود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. پارامونت پیکچرز به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Mission Impossible 7 با همکاری انترتینمنت ویکلی منتشر کرده است که در آن شاهد ملاقات ایتن هانت با بازی تام کروز با بیوه سفید با بازی ونسا کربی هستیم. در طول این تصاویر شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلم ماموریت غیر ممکن 7 نیز هستیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تام کروز در حال محافظت از هیلی اتول در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

تام کروز و بیوه سفید در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

تام کروز سوار بر موتور درکنار کریستوفر مک‌کوری در پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده