نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۶

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر با انتشار اولین تریلر

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر تاریخ پخش فصل سوم سریال The Witcher را تایید و اعلام کرد. فصل سوم این سریال در دو بخش پخش خواهد شد.

روز گذشته بود که اولین پوستر رسمی فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت این سریال محبوب مشخص شده است. شبکه نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال ویچر را منتشر کرد که در طول آن گرالت در تلاش است تا با کمک ینیفر به سیری کمک کند و در ادامه شاهد نمایش وایلد هانت هستیم که به‌دنبال گرفتن سیری است. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال The Witcher را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید و سپس شاهد پوستر جدید فصل سوم این سریال باشید:

گرالت، سیری و ینیفر در پوستر جدید فصل سوم سریال The Witcher

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که فصل سوم سریال The Witcher قرار است در دو بخش از این شبکه پخش شود که بخش اول فصل سوم سریال ویچر که شامل ۵ قسمت اول خواهد بود، در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد و سپس بخش دوم فصل سوم این سریال فانتزی که شامل سه قسمت پایانی این فصل است، در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) از نتفلیکس پخش می‌شود.

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، جوئی بیتی، می‌آنا بورینگ، تام کانتون، جرمی کرافورد، ایمون فارن، ماهش جادو، ترنس مینارد، لارس میکلسن، میمی ام خایسا، رویس پیرسون، ویلسون ام‌بومیو، آنا شاهر، تریسا ویلسون رید، کسی کلیر، مسیا سیمسون، گراهام مک‌تاویش، بارت ادواردز، سیمون کالوو، لیز کار، اد برچ، رابی امل، منگر ژانگ، هیو اسکینر و کریستل الوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش بوده است که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده است. فصل سوم سریال The Witcher قرار است در تابستان امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین هنری کویل، بازیگر نقش گرالت پس از فصل سوم سریال ویچر این سریال را ترک خواهد کرد و لیام همسورث جایگزین او خواهد شد. سریال The Witcher برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده