نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۹

اتمام نگارش فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن

جیمز گان به‌تازگی در توییتر جزئیات جدیدی از فیلم Superman: Legacy مثل اتمام نگارش فیلمنامه و موارد بیشتر را به اشتراک گذاشته است.

فیلم Superman: Legacy قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد و جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad که ریاست دی سی استودیو را نیز بر عهده گرفته است، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم سوپرمن: میراث منتشر شده است. جیمز گان به‌تازگی به مناسبت اولین روز حضور سوپرمن در دنیای کمیک، تصویری از فیلمنامه فیلم Superman: Legacy را منتشر کرده است:

صفحه اول فیلمنامه فیلم Superman: Legacy

اگرچه بسیاری در ابتدا تصور کردند که گان تنها صفحه اول فیلمنامه فیلم سوپرمن: میراث را منتشر کرده است، اما او در ادامه تایید کرد که او درواقع کار نوشتن و نگارش فیلمنامه فیلم Superman: Legacy را به پایان رسانده است. صد البته که گان تا زمان شروع فیلم‌برداری احتمال دارد بارها بخش‌هایی از فیلمنامه نهایی را بازنویسی کند و مواردی را تغییر دهد. حالا سؤال این است که آیا بازیگر سوپرمن به‌زودی معرفی خواهد شد؟

گان در پاسخ به یک طرفدار تایید کرد که در پایان ماه جاری میلادی یا ماه آینده نباید منتظر انتخاب و معرفی بازیگر جدید سوپرمن در فیلم Superman: Legacy باشیم. گان پیش از این وعده داده بود که پس از پایان نگارش فیلمنامه، بازیگر نقش کلارک کنت انتخاب و معرفی خواهد شد، اما او اکنون زمان مشخصی برای این موضوع اعلام نکرده است. در هر حال شایعه شده است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Superman: Legacy از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد که این زمان ممکن است درنهایت تغییر کند.

جیمز گان در زمان معرفی فیلم Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم قرار است تعادلی بین میراث کریپتونی با تربیت انسانی‌اش و تجسم حقیقت، عدالت به روش آمریکایی و مهربانی در دنیایی که مهربانی را چیزی قدیمی و از مد خارج شده می‌دانند، ایجاد کند. هنری کویل قرار نیست برای نقش مرد پولادین در فیلم سوپرمن: میراث بازگردد و یک بازیگر جوان‌تر جای او را در این فیلم خواهد گرفت که در حال حاضر انتخاب نشده است.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده