نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱

مشخص شدن صداپیشگان انیمیشن Creature Commandos دی سی و جیمز گان

برادران وارنر و دی سی از فهرست صداپیشگان انیمیشن Creature Commandos که توسط جیمز گان ساخته می‌شود رونمایی کردند که در آن شاهد نام‌های جالب توجهی هستیم.

مدتی پیش بود که دی سی فیلمز ساخت سریال انیمیشنی براساس کمیک Creature Commandos را تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست صداپیشگان این انیمیشن سریالی مشخص و معرفی شده‌اند. طبق گزارش کولایدر، فرانک گریلو در نقش ریک فلگ سنیور، دیوید هاربر در نقش اریک فرانکنشتاین، ایندیرا وارما در نقش عروس (The Bride)، ماریا باکالوا در نقش شاهدخت ایلانا راستوویچ، زوئی چائو در نقش نینا مازورسکی و آلن تودیک در نقش دکتر فاسفرز از جمله صداپیشگان انیمیشن Creature Commandos هستند.

اعضای گروه انیمیشن Creature Commandos

همچنین شان گان برای صداپیشگی شخصیت ویزل در این انیمیشن باز خواهد گشت و علاوه‌براین صداپیشگی G.I. Robot را نیز بر عهده دارد. علاوه‌بر گان، استیو ایجی برای صداپیشگی دوباره نقش جان اکونوموس و وایولا دیویس در نقش آمانادا والر در انیمیشن Creature Commandos حضور خواهند داشت. جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های این سریال انیمیشنی را بر عهده دارد و تمرکز آن روی گروهی از اعضای به شکل هیولا است و سریال Creature Commandos با درجه سنی بزرگسال ساخته خواهد شد.

انیمیشن Creature Commandos قرار است در ۷ قسمت تولید و از شبکه مکس پخش شود و این سریال انیمیشنی بخشی از چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters محسوب می‌شود که قرار است نقش مهمی در آینده این مجموعه داشته باشد. گفته می‌شود که یکی از شخصیت‌های گروه انیمیشن Creature Commandos هم قرار است در سریال Waller حضور داشته باشد.

نکته جالب توجه دیگر حضور فرانک گریلو و دیوید هاربر در انیمیشن Creature Commandos و دنیای دی سی است که پیش از این سابقه حضور در دنیای سینمایی مارول داشته‌اند. گریلو نقش کراس‌بونز را در MCU بر عهده داشته که کار او در این مجموع به پایان رسیده است. در نقطه مقابل هاربر نقش نگهبان قرمز را در فیلم Black Widow بازی کرده است که شاهد بازگشت او در فیلم Thunderbolts خواهیم بود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده