نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تریلر سریال The Continental از دنیای جان ویک

شبکه پیکاک اولین تیزر تریلر سریال The Continental را که پیش درآمدی از دنیای فیلم جان ویک است، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال The Continental منتشر شده است. این تریلر تصاویر خیلی زیادی را نشان نمی‌دهد و در آن شاهد تصاویر کوتاهی از دنیای اتفاقات سریال و هتل معروف کانتیننتال تا نمایش قاتل‌های مختلف هستیم که قرار است در اتفاقات سریال حضور داشته باشند. اتفاقات سریال The Continental حدود ۴۰ سال پیش از وقایع فیلم‌های جان ویک جریان دارد و در ادامه می‌توانید اولین تریلر این سریال را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال The Continental در سه قسمت با مدت زمان یک ساعت تا ۹۰ دقیقه تولید شده است که تمرکز آن قرار است روی شخصیت دوران جوانی وینستون اسکات باشد که در فیلم‌های جان ویک مدیریت هتل معروف آن را بر عهده دارد. سریال کانتیننتال در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) از شبکه پیکاک پخش خواهد شد، اما زمان دقیق‌تری اعلام نشده است.مدتی پیش فیلم John Wick: Chapter 4 روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم اکشن تاکنون بهترین عملکرد را در بین فیلم‌های جان ویک در بین منتقدان و بینندگان داشته است.

اتفاقات سریال The Continental در سال ۱۹۷۵ در شهر نیویورک جریان دارد که در آن قرار است گذشته وینستون اسکات را مشاهده کنیم که امروز مدیریت هتلی را بر عهده دارد که در آن خطرناک‌ترین جنایتکاران جهان با یکدیگر ملاقات می‌کنند. کالین وودل در نقش وینستون اسکات، مل گیبسون، هوبرت پوینت دو ژور، جسیکا آلین، میشل پرادا، کیت نیونگ، بن رابسون، آیومید آدگان، پیتر گرین و جرمی باب، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Continental حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 گرگ کولیج و کرک وارد وظیفه ساخت سریال کانتینتال را بر عهده دارند. آلبرت هیوز، کارگردان فیلم The Book of Eli وظیفه کارگردانی قسمت اول و سوم و شارلوت برندستروم، کارگردان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power وظیفه کارگردانی قسمت دوم سریال The Continental را بر عهده داشته‌اند. همچنین فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس که درواقع اسپین‌آف سینمایی مجموعه فیلم جان ویک است، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده