نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۸

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس از دنیای جان ویک

لاینزگیت تاریخ اکران فیلم Ballerina، اسپین‌آف مجموعه فیلم اکشن جان ویک با بازی آنا د آرماس را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Ballerina تایید و اعلام شده است. لاینزگیت اعلام کرد که فیلم اکشن بالرین با بازی آنا د آرماس که درواقع اولین اسپین‌آف مجموعه فیلم جان ویک است، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مدتی می‌شود که فیلم John Wick: Chapter 4 روی پرده‌های سینما رفته است و فروش جهانی این فیلم از مرز ۲۵۰ میلیون دلار رسما عبور کرد تا مجموع فروش جهانی ۴ قسمت مجموعه فیلم جان ویک به ۸۳۳ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

آنا د آرماس نقش اصلی فیلم Ballerina را بر عهده دارد، اما اطلاعاتی از نقش این شخصیت و داستان آن منتشر نشده است. کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین در نقش وینستون اسکات، لانس ردیک در نقش شارون، آنجلیکا هیوستون در نقش The Director، نورمن ریداس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل بیرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ballerina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات فیلم Ballerina بین قسمت سوم و چهارم فیلم جان ویک جریان دارد و داستان یک بالرین قاتل را دنبال می‌کند که به شکار قاتلینی می‌پردازد که خانواده او را کشته‌اند. لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld و فیلم Total Recall، وظیفه کارگردانی فیلم Ballerina را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 - Parabellum و امرالد فنل، نویسنده فیلم Promising Young Woman بوده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده