نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷

نمایش دنیای زیر زمینی جنایتکاران گاتهام در اولین تریلر سریال پنگوئن دنیای دی سی

برادران وارنر امروز اولین تیزر تریلر سریال The Penguin را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویری از دنیای زیر زمینی جنایتکاران شهر گاتهام دنیای بتمن مت ریوز هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Penguin در شهر نیویورک آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال پنگوئن منتشر شده است. به مناسبت رونمایی از شبکه مکس که درواقع نسخه جدید شبکه HBO Max و پس از ترکیب شدن با دیسکاوری پلاس است، شاهد تصاویری رسمی از اتفاقات سریال و همچنین تصاویری از پشت صحنه سریال هستیم که در آن می‌توان دنیای زیر زمینی و جنایتکاران شهر گاتهام فیلم بتمن مت ریوز هستیم که طبق انتظار تمرکز سریال The Penguin روی آزوالد کابلپات با بازی کالین فارل است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال The Penguin بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت. وظیفه ساخت سریال پنگوئن بر عهده لورن لفرانک با سابقه کار روی سریال‌ Impulse و سریال Agents of SHIELD خواهد بود. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال پنگوئن در حدود ۵ تا ۶ ماه طول خواهد کشید که کریگ زوبل، کارگردان فیلم The Hunt و سریال Mare of Easttown کارگردانی ۲ قسمت اول آن را بر عهده دارد.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زیگن، جیمز مادیو و اسکات کوئن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Penguin حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن ممکن است شاهد بازگشت رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین ملقب به بتمن نیز باشیم.

سریال The Penguin در سال ۲۰۲۴ از شبکه مکس پخش خواهد شد. همچنین فیلم The Batman – Part II در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده