نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۷

نمایش تصاویر جذاب و خیره کننده در اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions

لوکاس فیلم اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions را منتشر کرده است که در آن شاهد داستان‌های جدید این مجموعه هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اولین تریلر فصل دوم انیمه Star Wars Visions منتشر شده است. در اولین تریلر فصل دوم این انیمیشن آنتولوژی از دنیای جنگ ستارگان شاهد نمایش داستان‌های جدید و بسیار متفاوتی نسبت به فصل اول هستیم که حالا لوکاس فیلم با همکاری استودیوهای غربی به سراغ داستان‌های بیشتر از این مجموعه رفته است که در بخشی از آن می‌توان داستان یک سیث یا داستانی با الهام از فرهنگ هند را در فصل دوم انیمه Star Wars Visions مشاهده کرد.

استودیو انیمیشن‌سازی کارتون سالون، سازنده انیمیشن Wolfwalkers و استودیو انیمیشن‌سازی آردمن با سابقه ساخت انیمیشن Chicken Run از جمله مهم‌ترین استودیوهای غربی سازنده قسمت‌های فصل دوم انیمه Star Wars Visions هستند که درواقع تنها یک قسمت فصل دوم توسط استودیوهای ژاپنی تولید شده است و کارتون سالون و آردمن با آرت استایل و سبک منحصربه‌فرد خود قسمت‌های فصل دوم انیمه Star Wars Visions را کارگردانی کرده‌اند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر این انیمیشن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، لوکاس فیلم پوستر رسمی فصل دوم انیمه Star Wars Visions را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر رسمی فصل دوم انیمه Star Wars Visions

فصل دوم انیمه Star Wars Visions مانند فصل اول در ۹ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود مدت زمان هر قسمت مانند فصل اول بین ۱۳ تا ۲۲ دقیقه باشد. هر قسمت فصل دوم این سریال انیمیشنی از دنیای جنگ ستارگان توسط یک استودیو مختلف ساخته شده‌اند که فهرست آن را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید. در اخبار دیگر در رابطه با انیمیشن‌های جنگ ستارگان می‌توان تمدید انیمیشن Star Wars: The Bad Batch برای فصل سوم و پایانی و انیمیشن Tales of the Jedi برای فصل دوم اشاره کرد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده