نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۶

تمدید انیمیشن Star Wars: The Bad Batch برای فصل سوم و پایانی

لوکاس فیلم رسما از تمدید انیمیشن Star Wars: The Bad Batch برای فصل سوم و پایانی و انیمیشن Tales of the Jedi برای فصل دوم خبر داد.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اطلاعات جدیدی از انیمیشن‌های جنگ ستارگان منتشر شده است. در حاشیه پنل انیمیشن که امروز در حال برگزاری است، لوکاس فیلم رسما اعلام کرد که انیمیشن Star Wars: The Bad Batch برای فصل سوم تمدید شده است که فصل سوم این سریال انیمیشنی قرار است فصل پایانی آن باشد. پیش از این در پایان فصل دوم این انیمیشن سریالی دنیای جنگ ستارگان شاهد پایانی غافلگیرکننده با یک کلیف‌هنگر بزرگ بودیم.

در هر حال قابل پیش‌بینی بود که گروه بد بچ به پایان راه خود نزدیک شده باشند. دیو فیلونی که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و نویسنده در سریال The Mandalorian حضور دارد و درواقع خالق اصلی انیمیشن Star Wars: The Clone Wars نیز است، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر به‌همراه جنیفر کوربت در سریال Star Wars: The Bad Batch حضور دارد که فیلونی و کوربت برای ساخت فصل سوم این انیمیشن باز خواهند گشت.

دارث نیهیلوس در انیمیشن Tales of the Jedi

فصل سوم و پایانی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch در سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. اما این تنها خبر برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان نبود و مشخص شد که انیمیشن Tales of the Jedi برای فصل دوم نیز تمدید شده است. مدتی پیش پس اول این سریال انیمیشنی از دیزنی پلاس پخش شد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و دیو فیلونی آن را ماجراجویی جذابی برای خود توصیف کرده است.

اطلاعات زیادی از فصل دوم انیمیشن Tales of the Jedi در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که دیو فیلونی برای ساخت فصل دوم این انیمیشن سریالی دنیای جنگ ستارگان باز خواهد گشت. سریال Tales of the Jedi درواقع یک سریال انیمیشنی کوتاه است که مدت زمان هر قسمت آن بین ۱۳ تا ۱۷ دقیقه است که فصل اول آن در ۶ قسمت تولید شده بود و در آن شاهد داستان‌هایی از آسوکا تانو، کنت دوکو، میس ویندو، دارث سیدیوس و کوای-گان جین بودیم.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده