نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹

پخش فصل دوم Andor در تابستان آینده تا اخبار جدید از سریال های آینده جنگ ستارگان

لوکاس فیلم در جریان برنامه Star Wars اطلاعات جدیدی از سریال‌های خود مثل فصل دوم سریال Andor، سریال The Acolyte و سریال Skeleton Crew منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اطلاعات جدیدی از سریال‌های آینده جنگ ستارگان منتشر شده است. تونی گیلروی، سازنده سریال آندور در جریان برنامه Star Wars تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری فصل دوم سریال Andor از ماه نوامبر گذشته آغاز شده و تاکنون نیمی از آن انجام شده است. او تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری این سریال تحسین شده از دنیای جنگ ستارگان تا ماه آگست امسال (مرداد یا شهریور) ادامه خواهد یافت و مراحل پس از تولید آن حدود یک سال طول خواهد کشید.

بدین ترتیب طرفداران نباید منتظر شروع پخش فصل دوم سریال Andor تا ماه آگست ۲۰۲۴ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس باشند و در ادامه تصاویری از پشت صحنه ساخت فصل اول تا اولین تیزر از فصل دوم سریال آندور پخش شد که طبق گفته افراد حاضر، فصل دوم سریال همچنان با همان حال و هوای فصل اول ساخت شده است و حدی قرار است داستانی تاریک‌تر و خشن‌تری را شاهد باشیم. اتفاقات فصل دوم سریال آندور حدود یک سال پس از حوادث فصل اول جریان دارد و هر سه قسمت شاهد جهش زمانی یک ساله خواهیم بود.

لوگو جدید سریال The Acolyte

در ادامه نوبت به سریال The Acolyte رسید که پخش آن از سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. اتفاقات این سریال در دوران های ریپابلیک جریان دارد و لسلی هدلند، سازنده سریال گفت که سریال The Acolyte مثل تلاقی انیمیشن Frozen با فیلم‌های Kill Bill است و در ادامه تیزری از سریال به شکل اختصاصی پخش شد که در آن شاهد نمایش چندین صحنه با لایت‌سیبر بودند.

علاوه‌براین در سریال The Acolyte شاهد حضور یک استاد جدای از نژاد ووکی هستیم که جوناس سوتامو، بازیگر نقش چوباکا در فیلم‌های اخیر جنگ ستارگان نقش این شخصیت را بر عهده دارد. سپس نوبت به سریال Skeleton Crew رسید که در آن فهرست بازیگران آن مشخص شد. درکنار جود لا که ظاهرا نقش یک جدای سابق را بر عهده دارد، شاهد حضور رایان کیرا آرمسترانگ، راوی کبت کانیرز، کیریانا کراتر و رابرت تیموتی اسمیت به‌همراه کری کندن، بازیگر فیلم The Banshees of Inisherin در این سریال از دنیای جنگ ستارگان هستیم.

سریال Skeleton Crew داستان ۴ کودک را دنبال می‌کند که در کهکشان فراری هستند و گروهی بیگانه آن‌ها را تعقیب می‌کنند و در تیزر نمایش داده شده با یک جدای با بازی جود لا مواجه خواهند شد که طبق گفته افرادی که تیزر را تماشا کرده‌اند، این سریال مثل ملاقات فیلم جنگ ستارگان با فیلم Amblin است. کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم می‌گوید با اینکه تمرکز سریال Skeleton Crew روی یک تیم کودکان است، اما سریال اصولا برای کودکان و افراد کم سن و سال نیست.

جود لا و بچه ها در سریال Skeleton Crew

درواقع سریال جدید جنگ ستارگان ادای دینی به آثار دهه ۸۰ میلادی است و جان فاورو تایید کرد که ایده ساخت سریال Skeleton Crew پیش از ساخت سریال مندلورین و شکل گرفتن دیزنی پلاس به‌عنوان یک فیلم سینمایی بوده است که در ادامه به یک سریال تبدیل شد. جان واتس که در نقش سازنده سریال هم حضور دارد به‌همراه دنیل کوان و دنیل شاینرت ملقب به دنیل‌ها، دیوید لاوری، جیک شرایر، برایس دالاس هاوارد، لی آیزاک چانگ وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Skeleton Crew را بر عهده داشته‌اند.

سریال Skeleton Crew هم‌اکنون مراحل پس از تولید را سپری می‌کند و در اواخر سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در ادامه نوبت به سریال The Mandalorian رسید و جان فاورو تایید کرد که کارگردانی دو قسمت پایانی فصل سوم سریال مندلورین بر عهده ریک فامویا بوده است و در ادامه قسمت هفتم سریال که گفته می‌شود اتفاقات مهمی در آن رخ می‌دهد، برای افراد حاضر پخش خواهد شد و بدین ترتیب مراقب اسپویل‌های احتمالی آن باید باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده