نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

احتمال ساخت فیلم کلی فیس دی سی توسط سازنده سریال Haunting of Hill House

مایک فلنگن قصد دارد تا فیلمی براساس شخصیت Clayface تولید کند. همچنین کلی فیس در فیلم The Batman 2 قرار است حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار جدیدی از شخصیت کلی فیس منتشر شده است. ددلاین از منابع خود در استودیو دی سی و برادران وارنر شنیده است که مایک فلنگن، کارگردان فیلم Doctor Sleep وظیفه کارگردان فیلمی براساس شخصیت Clayface را ممکن است بر عهده بگیرد. در حال حاضر چیزی قطعی نیست و برادران وارنر چراغ سبزی به ساخت این پروژه نداده است، اما آن‌ها جواب منفی به فلنگن نیز نداده‌اند و فعلا در حد صحبت بوده است.

همچنین در حال حاضر پیشنهاد یا قراردادی هم وجود ندارد، اما احتمال دارد که پروژه فلنگن براساس این ابرشرور دنیای DC جلو برود که ظاهرا قرار نیست خیلی هم شخصیت منفی در آن باشد. طبق گفته این منابع، فلنگن و ترور میسی، همکارش در Intrepid Pictures ملاقاتی با جیمز گان و پیتر سفران، مدیران دی سی استودیو انجام داده است. همچنین کلی فیس ظاهرا قرار است در فیلم The Batman 2 به کارگردانی مت ریوز از دنیای DC Elseworlds نیز حضور داشته باشد، اما فیلم احتمالی فلنگن ارتباطی به کلی‌فیس دنیای بتمن مت ریوز نخواهد داشت.

مایک فلنگن نشسته روی صندلی فیلمبرداری

فیلم The Batman – Part II برای اکران در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. در هر حال منابع دیگر به ددلاین گفته‌اند که فیلمنامه‌ها دائما در حال تغییر هستند و کلی‌فیس احتمال دارد اکنون نقش بزرگ‌تری در فیلم The Batman 2 مت ریوز داشته باشد. در هر حال Clayface فلنگن فعلا بین فیلم بتمن ۲ در دنیای Elseworlds و آثار دنیای Gods and Monsters – Chapter One قرار دارد و باید دید درنهایت این پروژه در صورت ساخت در کجای این دنیاها قرار خواهد گرفت.

شخصیت کلی‌فیس برای اولین‌بار در شماره ۴۰ کمیک Detective Comics که در سال ۱۹۴۰ عرضه شد، معرفی شد که قابلیت تغییر شکل و ظاهر داشت و یکی از دشمنان بتمن به حساب می‌آید. پیش از این شاهد حضور کلی‌فیس در آثاری مثل سریال Gotham، سریال Pennyworth، انیمیشن The New Adventures of Batman، انیمیشن Harley Quinn، انیمیشن Batman: The Animated Series، بازی‌های Batman: Arkham و بازی Gotham Knights بودیم.

مایک فلنگن بیشتر برای ساخت سریال‌هایی چون سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor، سریال Midnight Mass و سریال The Midnight Club شناخته می‌شود که سابقه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Doctor Sleep، فیلم Ouija: Origin of Evil و فیلم Gerald's Game را نیز داشته است. فلنگن اخیرا قراردادی چند جانبه با آمازون امضا کرده و وظیفه ساخت سریال The Dark Tower را برای پخش از شبکه آمازون بر عهده گرفته است. او پیش از این از علاقه‌اش به ساخت فیلمی براساس کلی‌فیس گفته بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده