نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸

احتمال نقش آفرینی رابرت داونی جونیور در بازسازی فیلم Vertigo

رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون من در حال مذاکره برای حضور در بازسازی فیلم Vertigo که نسخه اصلی آن توسط آلفرد هیچکاک ساخته شده بود، است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما در دست ساخت است. ورایتی گزارش داد که پارامونت پیکچرز به‌دنبال ساخت بازسازی براساس فیلم Vertigo به کارگردانی آلفرد هیچکاک که در سال ۱۹۵۸ اکران شده بود، است. همچنین رابرت داونی جونیور برای بازی در نقش اصلی بازسازی فیلم ورتیگو در نظر گرفته شده است و در حال مذاکره با او هستند. استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Vertigo را بر عهده دارد.

استیون نایت

استیون نایت بیشتر برای ساخت سریال پیکی بلایندرز شناخته می‌شود از دیگر کارهای او می‌توان به سریال Taboo، سریال See، فیلم Locke، فیلم Allied، فیلم November Criminals، فیلم The Girl in the Spider's Web، فیلم Serenity، فیلم Locked Down و فیلم Spencer اشاره کرد. او همچنین اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده گرفته و او درواقع جایگزین دیمون لیندلوف، سازنده سریال‌هایی چون سریال Lost، سریال The Leftovers و سریال Watchmen به‌همراه جاستین بریت گیبسون شده است.

رابرت داونی جونیور به‌همراه سوزان داونی، همسرش ازطریق شرکت تولیدی Team Downey در بازسازی فیلم ورتیگو به‌عنوان تهیه‌کننده نیز نقش خواهند داشت. جان دیویس و جان فاکس ازطریق شرکت Davis Entertainment دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیلم Vertigo به کارگردانی آلفرد هیچکاک و با بازی جیمز استوارت، کیم نواک، باربارا بل گدس، تام هلمور و هنری جونز یکی از تحسین شده‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است.

فیلم سرگیجه داستان یک کارآگاه سابق پلیس به‌نام اسکاتی فرگوسن را دنبال می‌کند یک اتفاق در زمان خدمتش در پلیس باعث شده تا او دچار ترس از ارتفاع و سرگیجه شود. مدتی بعد، آشنایی به‌نام گَوین الستر، اسکاتی را به‌عنوان کارآگاه خصوصی استخدام می‌کند تا همسر الستر را که مدلین نام دارد و مدتی است رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد، تعقیب کند. رابرت داونی جونیور پس از پایان دنیای سینمایی مارول اخیرا در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان بازی کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده