نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۶

انتخاب سازنده سریال پیکی بلایندرز به‌عنوان نویسنده فیلم جنگ ستارگان جدید

پس از جدایی دیمون لیندلوف و جاستین بریت گیبسون، لوکاس فیلم به‌تازگی استیون نایت را برای نوشتن فیلمنامه فیلم جدید Star Wars استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تیم نویسندگان یکی از فیلم‌های آینده جنگ ستارگان ایجاد شده است. مدتی پیش بود که دیمون لیندلوف، سازنده سریال‌هایی چون سریال Lost، سریال The Leftovers و سریال Watchmen به‌همراه جاستین بریت گیبسون که وظیفه نوشتن فیلم Star Wars جدید را بر عهده داشتند، از این پروژه جدا شدند. حالا منابع هالیوودریپورتر خبر داده‌اند که استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders جایگزین لیندلوف و گیبسون در این فیلم بدون نام از دنیای جنگ ستارگان شده است.

استیون نایت

شرمین عبید چنائی، کارگردان برنده ۲ جایزه جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال Ms. Marvel را نیز اخیرا کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و همچنان در این پروژه معرفی نشده باقی‌مانده است. پس از اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹، مشخص نیست که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان چه زمانی اکران خواهد شد.

مدتی پیش نیز لوکاس فیلم رسما ساخت فیلم Star Wars: Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز و فیلم بدون نام جنگ ستارگان به تهیه‌کنندگی کوین فایگی را لغو کرد. در هر حال فیلم Star Wars به کارگردانی تایکا وایتیتی همچنان مراحل ساخت خود را دنبال می‌کند. فیلم جنگ ستارگان بعدی برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است، اما هنوز مشخص نیست کدام فیلم قرار است در این تاریخ اکران شود.

اگرچه انتظار می‌رود لوکاس‌فیلم در جریان برنامه جشن جنگ ستارگان که ماه آینده در لندن برگزار می‌شود، جزئیاتی در مورد این فیلم‌ها منتشر کند. استیون نایت بیشتر برای ساخت سریال پیکی بلایندرز شناخته می‌شود از دیگر کارهای او می‌توان به سریال Taboo، سریال See، فیلم Locke، فیلم Allied، فیلم November Criminals، فیلم The Girl in the Spider's Web، فیلم Serenity، فیلم Locked Down و فیلم Spencer اشاره کرد. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده