نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲

جیمز گان رسما کارگردانی فیلم سوپرمن جدید را بر عهده گرفت

جیمز گان که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Superman: Legacy را بر عهده دارد، رسما اعلام کرد که کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

ماه گذشته بود که جیمز گان و پیتر سفران، رئیسان دی سی استودیو از چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters پرده برداشتند. جیمز گان قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Superman: Legacy را بر عهده داشته باشد، اما تاکنون کارگردان این فیلم مشخص و معرفی نشده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم سوپرمن: میراث سرانجام مشخص شده است.

جیمز گان در توییتر رسمی خود رسما تایید کرد که او وظیفه کارگردانی فیلم Superman: Legacy را بر عهده گرفته است تا او مهر تاییدی به شایعات منتشر شده طی هفته‌های گذشته بزند. جیمز گان قرار است پس از نوشتن و ساخت انیمیشن Creature Commandos به سراغ نوشتن فیلمنامه فیلم Superman: Legacy برود و همچنین او روی فرایند انتخاب بازیگر نقش سوپرمن نظارت کامل خواهد داشت.

جیمز گان و مارگو رابی درحال ضبط فیلم جوخه انتحار

جیمز گان در زمان معرفی فیلم Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم قرار است تعادلی بین میراث کریپتونی با تربیت انسانی‌اش و تجسم حقیقت، عدالت به روش آمریکایی و مهربانی در دنیایی که مهربانی را چیزی قدیمی و از مد خارج شده می‌دانند، ایجاد کند. هنری کویل قرار نیست برای نقش مرد پولادین در فیلم سوپرمن: میراث بازگردد و یک بازیگر جوان‌تر جای او را در این فیلم خواهد گرفت که در حال حاضر انتخاب نشده است.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۲) اکران شود. جیمز گان که اخیرا فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را به‌عنوان آخرین همکاری‌اش با مارول کارگردانی کرده، پیش از این فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker را برای دی سی کارگردانی و ساخته بود. علاوه‌بر فصل دوم سریال پیسمیکر، گان قرار است نویسندگی انیمیشن Creature Commandos را انجام دهد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده