نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۵

پیوستن بازیگر سریال تد لاسو به فیلم Mission Impossible 8 | انتشار اولین تصویر

کریستوفر مک‌کوری با انتشار یک تصویر از حضور هانا وادینگهام در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two هم‌چنان در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Mission Impossible 8 اضافه شده است. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم مأموریت غیر ممکن ۸ با انتشار یک تصویر در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از حضور هانا وادینگهام، بازیگر سریال تد لاسو و سریال بازی تاج و تخت در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two خبر داده است:

هانا وادینهگام در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two

اطلاعات بیشتری از نقش وادینگهام در فیلم Mission Impossible 8 در دسترس نیست و اما او این روزها بیشتر برای بازی در سریال Ted Lasso شناخته می‌شود که برای آن جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی را دریافت کرده است. وادینگهام همچنین در سریال Game of Thrones نقش سپتا اونلا را بازی کرده بود که در آن شاهد صحنه نمادین و معروف Shame از او هستیم. وادینگهام در سال ۲۰۲۲ در فیلم Hocus Pocus 2 حضور داشت و از کارهای آینده او می‌توان به فیلم The Fall Guy و انیمیشن Garfield اشاره کرد.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده