نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۲

ساخت انیمیشن جدید بتمن در دو فصل برای پخش از آمازون

پس از اینکه شبکه HBO Max تصمیم به کنار گذاشتن انیمیشن Batman: Caped Crusader گرفت، حالا آمازون وظیفه تولید و پخش این انیمیشن را بر عهده گرفته است.

تابستان امسال بود که شبکه HBO Max چندین پروژه مرتبط با دنیای دی سی را کنار گذاشت که در آن نام انیمیشن Batman: Caped Crusader نیز دیده می‌شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدید بتمن خانه تازه‌ای پیدا کرده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که آمازون پرایم وظیفه تولید و پخش انیمیشن Batman: Caped Crusader را در اختیار گرفته و سفارش ساخت دو فصل از این سریال انیمیشنی را ارائه کرده است.

این انیمیشن سریالی به برداشت جدیدی از افسانه بتمن توصیف شده که دارای داستانی پیچیده، شخصیت‌هایی با جزئیات بالا و سکانس‌های اکشن متعدد و پر تنش توصیف شده است که همه در این اثر قرار داده شده‌اند. جی جی آبرامز از بد ربات، مت ریوز و بروس تیم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در انیمیشن Batman: Caped Crusader حضور دارند که بروس تیم در نقش سازنده اصلی انیمیشن نیز نقش خواهد داشت.

لوگوی آمازون پرایم ویدیو

تیم بیشتر برای خلق انیمیشن Batman: The Animated Series شناخته می‌شود که در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ پخش شد و از آن به‌عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های ساخته شده از بتمن یاد می‌شود. انیمیشن Batman: Caped Crusader البته ارتباطی با فیلم‌ها و دنیای بتمن مت ریوز یا دنیای بتمن‌های بروس تیم ندارد و یک پروژه کاملا مستقل و جدید از شوالیه تاریکی است. در هر حال سریال‌های بیشتری از دنیای دی سی که ساخت آن توسط HBO Max متوقف شده، به‌دنبال خانه جدیدی می‌گردند.

به‌تازگی نتفلیکس حق تولید و پخش سریال Dead Boy Detectives را خریداری کرده است، اما سرنوشت سریال Constantine، سریال Madame X و فیلم Zatanna مشخص نیست و تهیه‌کنندگان همچنان در حال مذاکره با شبکه‌های احتمالی برای فروش حق پخش آن هستند. در هر حال فیلم بلک سوپرمن همچنان طبق قرارداد آبرامز با برادران وارنر قرار است ساخته شود و سرنوشت فیلم Constantine 2 نیز هنوز مشخص نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده