نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم کمدی عاشقانه جدید و ۱۳۰ میلیون دلاری نتفلیکس

اسکارلت جوهانسون، پنه لوپه کروز، اوون ویلسون و مایکل فاسبندر قرار است در فیلم کمدی عاشقانه جدید و گرانقیمت نتفلیکس به ایفای نقش بپردازند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نانسی مایرز با فیلم کمدی عاشقانه جدید نتفلیکس قرار است بازگردد. این کارگردان که از سال ۲۰۱۵ و فیلم The Intern دیگر فیلمی را کارگردانی نکرده است، وظیفه کارگردانی فیلم کمدی عاشقانه جدید نتفلیکس با حضور چندین ستاره سینما را بر عهده گرفته است. منابع نزدیک به هالیوودریپورتر می‌گویند که در این فیلم اسکارلت جوهانسون قرار است نقش اصلی را بازی کند و همچنین پنه لوپه کروز، اوون ویلسون و مایکل فاسبندر دیگر بازیگران آن خواهند بود.

پنه لوپه کروز

مایرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی عاشقانه را که فعلا با نام Paris Paramount شناخته می‌شود، بر عهده خواهد داشت. البته نام فیلم هنوز مشخص نیست و Paris Paramount در حال حاضر تنها نام تولیدی یا نام کد فیلم است. منابع نزدیک می‌گویند که فیلم داستان یک نویسنده و کارگردان جوان و با استعداد را قرار است دنبال کند که عاشق یک تهیه‌کننده می‌شود و این زوج پیش از اینکه رابطه حرفه‌ای و عاشقانه خود را کنار بگذارند، چندین فیلم موفق را می‌سازند.

لبخند مایکل فاسبندر مقابل عکاس ها در فرش قرمز فیلم پرومتئوس

بااین‌حال زمانی‌که یک پروژه جدید بزرگ در حال ساخت است، این دو دوباره مجبور می‌شوند تا دوباره با یکدیگر همکاری کنند و مجبور هستند تا با ستاره‌های پر مخاطب و بی‌ثبات مقابله کنند و با آن‌ها مواجه شوند. به‌نظر می‌رسد که داستان فیلم دارای شباهت‌هایی با زندگی شخصی مایزر دارد. او درواقع پس از آشنایی با چارلز شایر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده رابطه عاشقانه و حرفه‌ای طولانی مدت داشت.

اوون ویلسون در حال نقاشی در فیلم Paint

این زوج پس از آن ازدواج کردند و با همکاری یکدیگر آثاری چون فیلم Private Benjamin، فیلم Baby Boom، فیلم The Parent Trap و فیلم Father of the Bride را ساختند. پس از جدایی مایرز از شایر، او وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Something’s Gotta Give و فیلم The Holiday را بر عهده داشت. گفته می‌شود که این فیلم قرار است با بودجه‌ای در بازه ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار تولید شود که آن را به گرانقیمت‌ترین فیلم کمدی عاشقانه تاریخ تبدیل می‌کند.

گفته می‌شود که در ابتدا جنیفر لارنس قرار بود نقش اصلی این فیلم را بازی کند، اما به دلایلی نامشخص او از پروژه جدا شد و حالا جوهانسون جای او را گرفته است. جوهانسون اخیرا در فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون، کروز در فیلم Ferrari، ویلسون در فصل دوم سریال لوکی به‌همراه فیلم Paint و فیلم Haunted Mansion و فاسبندر در فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی و فیلم The Killer به کارگردانی دیوید فینچر بازی کرده‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده