نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۶

بازگشت جوکر با بازی واکین فینیکس به خیابان‌های گاتهام در تصاویر جدید فیلم Joker 2

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده است که در آن جوکر با بازی واکین فینیکس در خیابان‌های گاتهام دیده می‌شود.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Joker: Folie à Deux مدتی می‌شود که آغاز شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم جوکر منتشر شده است. طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم در لس آنجلس، جوکر با بازی واکین فینیکس به نحوی از تیمارستان آرکهام خارج شده یا فرار کرده است و در حال دویدن یا فرار کردن در خیابان‌های گاتهام است. همچنین در گروهی دیگر از تصاویر شاهد یک جوکر دیگر هستیم که در حال حاضر نقش این شخصیت در فیلم Joker 2 مشخص نیست:

شخصیت جوکر دوم که ظاهری مشابه این شخصیت در فیلم Joker دارد، قدی بلندتری نسبت به واکین فینیکس دارد و ظاهرا هری لاتی، بازیگر فیلم The Pale Blue Eye نقش این شخصیت را بازی کرده است. برخی اعتقاد دارند که او صرفا یکی از طرفداران دو آتشه جوکر است، اما گروهی دیگر معتقد هستند که نقش جوکر دوم ممکن است در اتفاقات فیلم Joker: Folie à Deux بیشتر و از تصورات اولیه ما باشد.

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. فیلم Joker به‌عنوان اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی بزرگسال، توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود مه بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد. نام Folie à Deux یا جنون مشترک به‌عنوان یک اختلال روانی تعریف می‌شود که این اختلال روانی معمولا بین دو یا گاهی حتی بیش از دو نفر که به لحاظ عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند، مشترک است. باتوجه‌به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانی به شخصیت‌هایی مثل بتمن و هارلی کویین معروف است، این عنوان می‌تواند برای دنباله فیلم جوکر مناسب باشد. همچنین فیلم Joker: Folie à Deux قرار است به شکل موزیکال ساخته شود. 

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده