نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۷

تایید ملاقات کیانو ریوز با جیمز گان برای ساخت فیلم Constantine 2

کیانو ریوز، بازیگر نقش جان کنستانتین تایید کرد که اخیرا برای صحبت در مورد فیلم Constantine 2 با جیمز گان ملاقات کرده است.

شهریور امسال مشخص شد که برادران وارنر در حال همکاری با جی جی آبرامز و بد ربات برای ساخت یک دنباله برای فیلم Constantine است. کیانو ریوز برای بازی در نقش جان کنستانتین و فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی فیلم Constantine 2 قرار است بازگردند و حتی لارنس به ساخت این فیلم با درجه سنی بزرگسال ابراز علاقه کرده است. مدتی پیش چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی رونمایی شد که در آن شاهد عدم حضور فیلم کنستانتین ۲ در بخش DC Elseworlds بودیم و این موضوع باعث ایجاد سوالاتی در مورد آینده فیلم شد.

نقش‌آفرینی کیانو ریوز در فیلم لایو-اکشن BRZRKR

حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به‌زودی اخبار جدیدی در مورد آینده فیلم Constantine 2 منتشر شود. کیانو ریوز در جریان یک پرسش و پاسخ در ردیت در پاسخ به سؤال یک طرفدار که از او پرسیده بود که با گان در مورد دنباله فیلم Constantine صحبت کرده است یا نه، ریوز پاسخ مثبت داد و تایید کرد که با گان در این رابطه ملاقات و صحبت کرده است. اگرچه ریوز اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما ابراز امیدواری کرد که درنهایت فیلم Constantine 2 ساخته شود.

در هر حال فعلا اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده اخبار خوبی برای طرفداران کنستانتین و ریوز در مورد آینده این فیلم منتشر شود. همچنین آکیوا گلدزمن، نویسنده با تجربه آثاری چون فیلم The Da Vinci Code، فیلم I Am Legend و سریال Fringe، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Constantine 2 را بر عهده دارد. علاوه‌براین جی جی‌ آبرامز به‌همراه هانا مینگلا و گلدزمن به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم کنستانتین 2 حضور دارد.

این در حالی است که ساخت سریال Constantine توسط شبکه HBO Max متوقف شده است. در هر حال گفته می‌شود که سازندگان سریال در حال مذاکره با شبکه‌های دیگر برای فروش حق پخش آن هستند که از نتفلیکس و آمازون به‌عنوان گزینه‌های احتمالی یاد می‌شود. در هر حال کیانو ریوز برنامه نسبتا شلوغی دارد. او به‌تازگی در فیلم John Wick: Chapter 4 و فیلم Ballerina برای بازی در نقش جان ویک بازگشته است و برای بازی در این نقش در فیلم John Wick: Chapter 5 نیز بازی خواهد کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده