نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳

تجربه چالشی مشابه تاپ گان ۲ توسط تام کروز در بدلکاری جدید فیلم Mission Impossible 8

تام کروز بدلکاری جدیدی را در فیلم Mission Impossible 8 تجربه کرده که مشابه تجربه او در فیلم Top Gun: Maverick توصیف شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two هم‌چنان در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم اکشن منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت و کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 8 برای انجام چالشی مشابه فیلم Top Gun: Maverick در یک ناو هواپیمابر در دریای آدریاتیک دیده شده‌اند.

گفته می‌شود که کروز با یک هلیکوپتر به شهر بندری باری در ایتالیا پرواز کرد و سپس با یک هواپیما از ناو هواپیمابر یواس‌اس جورج اچ. دبلیو. بوش به پرواز در آمده است. اگرچه اطلاعات خاصی از این بدلکاری در دسترس نیست، اما ظاهرا می‌توان این صحنه در فیلم Mission Impossible 8 را با بدلکاری کروز در فیلم تاپ گان ۲ مقایسه کرد. همچنین مک‌کوری تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two منتشر کرده است که او در ناو هواپیمابر حضور دارد و درواقع این گزارش را تایید می‌کند:

پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در یک ناو هواپیمابر

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده