نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲

نبرد برای نجات دنیا در تریلر رسمی بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan

استودیو ماپا تریلر جدید و رسمی بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر زیادی هستیم.

پخش نیمه اول بخش نهایی فصل پایانی انیمه حمله به تایتان که با عنوان Final Arc شناخته می‌شود در تاریخ ۳ مارس (۱۱ اسفند)‌ آغاز خواهد شد و نیمه دوم آرک پایانی انیمه Attack on Titan در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۳ پخش می‌شود. همچنین قسمت اول نیمه نخست بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan قرار است یک اپیزود یک ساعته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و رسمی نیمه اول بخش سوم فصل چهارم انیمه حمله به تایتان منتشر شده است.

استودیو ماپا امشب تریلر رسمی نیمه اول بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan را منتشر کرد که در آن شاهد حمله ارن یگر به شهرهای مختلف و نابودی خانه‌ها و کشتن مردم عادی و غیر نظامی هستیم و حالا میکاسا، آرمین، راینر و دیگران از حوادث پیش‌رو شوکه شده و ترسیده‌اند. در طول تریلر شاهد بازگشت لیوای هستیم که هنوز کاملا توانایی خود را به‌دست نیاورده و مشکلات زیادی دارد. در طول تریلر نمای بیشتری از ارن و نیروهایش تا بازگشت زیک به شکلی متفاوت هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تایید شد گروه SIM برای آهنگ تیتراژ بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan بازگشته است و آهنگ تیتراژ افتتاحیه آن قرار است Under the Tree نام داشته باشد که در ادامه می‌توانید تصویر کاور آن با حضور میکاسا را مشاهده کنید:

کاور آهنگ Under The Three از گروه SIM برای تیتراژ افتتاحیه بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است.

بااین‌حال، فعلا تعداد دقیق‌ قسمت‌های بخش سوم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری در آینده باشیم. در ابتدا ویت استودیو وظیفه ساخت سه فصل اول انیمه حمله به تایتان را بر عهده داشت، اما از فصل چهارم استودیو ماپا به‌عنوان استودیو سازنده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که ساخت این انیمه را تا پایان بر عهده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده