نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

پیوستن استیون ین به جمع بازیگران فیلم Thunderbolts مارول برای یک نقش کلیدی

استیون ین، بازیگر سریال مردگان متحرک و فیلم Minari برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران فیلم Thunderbolts اضافه شده است.

مارول استودیو در حال ساخت فیلم Thunderbolts است که این فیلم قرار است به فاز پنجم دنیای سینمایی مارول پایان دهد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. ددلاین خبر داد که استیون ین پس از توافق با مارول استودیو به جمع بازیگران فیلم Thunderbolts اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر در دسترس نیست. منابع ددلاین می‌گویند که ین نقش کلیدی را در فیلم تاندربولتز بر عهده دارد و ممکن است شاهد بازگشت او در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول نیز باشیم.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس و ایو ادبیری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اعضای گروه تاندربولتز در کانسپت آرت فیلم Thunderbolts

جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم تاندربولتز بر عهده اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Thunderbolts در دسترس نیست. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم تاندربولتز قرار است از ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد یا تیر ۱۴۰۲) آغاز شود.

استیون ین بیشتر برای بازی در نقش گلن در سریال The Walking Dead شناخته می‌شود، اما او برای بازی در فیلم Minari موفق شد تا برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. از دیگر کارهای ین می‌توان به فیلم Okja، فیلم Mayhem، فیلم I Origins، فیلم Sorry to Bother You، فیلم Burning، فیلم The Humans، فیلم Nope، انیمیشن Voltron: Legendary Defender، انیمیشن Trollhunters: Tales of Arcadia، انیمیشن Final Space، انیمیشن 3Below: Tales of Arcadia، انییمشن Tuca & Bertie و انیمیشن Invincible اشاره کرد.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. همچنین استیون ین اخیرا در فیلم Mickey 17 به کارگردانی بونگ جون هو و فیلم Love Me بازی کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده