نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۴

بازگشت لیوای به میدان نبرد در پوستر جدید بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan

پوستر جدیدی از نیمه اول بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شده است که تنور هیجان برای شروع این انیمه را افزایش می‌دهد.

مدتی پیش بود که استودیو ماپا اولین تریلر نیمه اول بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan را منتشر کرد که در پایان تریلر مشخص شد که پخش نیمه اول بخش نهایی فصل پایانی انیمه حمله به تایتان که با عنوان Final Arc شناخته می‌شود در تاریخ ۳ مارس (۱۱ اسفند)‌ آغاز خواهد شد و نیمه دوم آرک پایانی انیمه حمله به تایتان در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۳ پخش می‌شود. همچنین قسمت اول نیمه نخست بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan قرار است یک اپیزود یک ساعته باشد.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از نیمه اول بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شده است. این پوستر درواقع یک پوستر تبلیغاتی است که توسط شبکه NHK برای افزایش هیجان طرفداران منتشر شده است که در آن لیوای، میکاسا و آرمین به‌دنبال متوقف کردن ارن در ژاپن مدرن هستند. اگرچه شاید از وجود مدرن بودن این شهر تعجب کنید، اما این پوستر درواقع به ساختمان شبکه NHK اشاره دارد و در داخل انیمه قرار نیست شاهد ساختمان یا شهری مشابه باشیم. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

لیوای، میکاسا و ارمین دربرابر ارن در ژاپن مدرن و در برابر ساختمان شبکه NHK در پوستر جدید نیمه اول بخش سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است.

بااین‌حال، فعلا تعداد دقیق‌ قسمت‌های بخش سوم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری در آینده باشیم. در ابتدا ویت استودیو وظیفه ساخت سه فصل اول انیمه حمله به تایتان را بر عهده داشت، اما از فصل چهارم استودیو ماپا به‌عنوان استودیو سازنده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که ساخت این انیمه را تا پایان بر عهده دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده