// دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

اکران نسخه بازسازی شده قسمت اول فیلم Terminator در ماه آینده

با نزدیک شدن به اکران نسخه‌ی جدید سری فیلم‌های نابودگر به نام Terminator: Genisys، قرار است فیلم کلاسیک Terminator سال ۱۹۸۴ جیمز کامرون به صورت بازسازی شده و با کیفیت‌تر، ماه میلادی آینده‌ در سینماها اکران شود.

توزیع‌کنندگان این فیلم در وبلاگ خود اعلام کردند که این فیلم بازسازی شده قبل از اکران فیلم Terminator: Genisys در اوایل ماه جولای در ۲۰ کشور و ۸۰ سینما به نمایش درخواهد آمد.

فیلم بازسازی شده‌ی Terminator از تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر۱۳۹۲) در تمام سینماهای بریتانیا، به نمایش گذاشته می‌شود.

شما می‌توانید ویدئویی را در از همین فیلم بازسازی شده منتشر شده را در زیر مشاهده و دانلود کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت 360p

بار دیگر آرنولد شوارتزنگر در فیلم جدید Terminator: Genisys حضور پیدا کرده است و نام جیمز کامرون، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی شاخص هالیوود هم در لیست فیلنامه نویسان و مشاوران اصلی ساخت این قسمت دیده می‌شود که امید‌ها را برای موفقیت این فیلم بیش از پیش کرده است. داستان فیلم سال ۲۰۲۹ روایت می‌شود. جایی که جان کانر رهبر گروه مقاومت نژاد انسان‌ها در مقابل ماشین‌ها، نبردی سخت را در شهر لس‌آنجلس که به مخروبه‌ای تبدیل شده تجربه می‌کند. وی با خبر می‌شود که ماشین‌ها با استفاده از سفر در زمان، سعی در نابودی کامل نسل بشر و تغییر تاریخ دارند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد تا فردی را برای محافظت از مادر خود به گذشته بفرستد. این فرد کایل ریس نام دارد.

فیلم Terminator: Genisys در تاریخ ۱۰ تیر (۱ جولای) در سینماهای آمریکا و یک روز بعد در بریتانیا اکران خواهد شد.

منبع: gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده