نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

پیوستن بازیگر سریال The Crown به بازسازی فیلم Nosferatu رابرت اگرز

اما کورین، بازیگر فصل چهارم سریال The Crown جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu رابرت اگرز اضافه شده است.

رابرت اگرز، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch، فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman مدت زیادی می‌شود که قصد دارد تا بازسازی فیلم Nosferatu را کارگردانی کند و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به این فیلم ترسناک اضافه شود. ددلاین گزارش داد که اما کورین، بازیگر نقش شاهدخت دایانا در فصل چهارم سریال The Crown به جمع بازیگران بازسازی فیلم Nosferatu اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش کورین در این فیلم ترسناک در دسترس نیست.

علاوه‌بر کورین، بیل اسکاشگورد، لیلی رز دپ، نیکلاس هولت و ویلم دفو دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Nosferatu حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. فیلم Nosferatu در سال ۱۹۲۲ براساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می‌شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشت جدید و متفاوتی از این فیلم باشد، اما به داستان و محتوای اصلی پایه‌بند خواهد بود.

پیش از این نیز ورنر هرتسوک یک بازسازی دیگر از فیلم Nosferatu را کارگردانی کرده بود که این فیلم ترسناک در سال ۱۹۷۹ اکران شد. بازسازی فیلم Nosferatu داستانی رازآلود از دلبستگی یک خون‌آشام باستانی ترانسیلوانیایی به یک زن جوان تسخیرشده را در آلمان قرن نوزدهم روایت می‌کند که همه‌جا به‌دنبال او است و وحشتی غیرقابل وصف را با خودش به‌همراه می‌آورد. رابرت اگرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده دارد.

علاوه‌بر بازی در نقش شاهدخت دایانا در فصل چهارم سریال تاج، اما کورین در فصل اول سریال Pennyworth، فیلم Misbehaviour، فیلم My Policeman و فیلم Lady Chatterley's Lover نیز بازی کرده و او اخیرا با رایان رینولدز و هیو جکمن در فیلم Deadpool 3 هم‌بازی شده است و او قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده