نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲

حضور فلش، بتمن و سوپرگرل در پوسترهای جدید فیلم The Flash

برادران وارنر سه پوستر جدید از فیلم The Flash براساس شخصیت‌های این فیلم را منتشر کرده که تمرکز آن روی سه شخصیت فلش، بتمن و سوپرگرل است.

بامداد روز گذشته بود که برادران وارنر اولین تریلر فیلم The Flash را منتشر کرد که در این تریلر جذاب و نسبتا طولانی شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات فیلم تا حضور دو نسخه متفاوت بتمن بودیم و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم فلش منتشر شده است. تمرکز پوسترهای جدید فیلم The Flash روی سه شخصیت اصلی فیلم است که در این پوسترها می‌توان سه شخصیت فلش، بتمن و سوپرگرل را مشاهده کرد که این سه شخصیت قرار است با یکدیگر برای متوقف کردن ژنرال زاد با یکدیگر همکاری کنند:

فلش با بازی ازرا میلر در پوستر شخصیت فیلم The Flash

بتمن با بازی مایکل کیتون در پوستر شخصیت فیلم The Flash

سوپرگرل با بازی ساشا کال در پوستر شخصیت فیلم The Flash

فیلم The Flash براساس داستان فلشپوینت ساخته شده است، اما براساس تریلر فیلم ظاهرا با اقتباسی متفاوت‌تر طرف هستیم که در آن بری آلن قرار است در واقعیت دیگری گرفتار شود که در آن بتمن دیگری با بازی مایکل کیتون که پیش از این در دو فیلم بتمن تیم برتون حضور داشته، حضور دارد و به‌جای سوپرمن، شاهد سوپرگرل هستیم و در آن ژنرال زاد در تلاش است تا دنیا را نابود کند و صد البته بری آلن این دنیا نیز دارای قدرتی نیست. بااین‌حال بسیاری اعتقاد دارند که ژنرال زاد تنها شخصیت شرور فیلم The Flash نخواهد بود.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده