نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

بازگشت مندلورین با دارک سیبر در پوستر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian

پوستر جدیدی از فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است که در آن مندلورین به‌همراه شمشیر دارک سیبر دیده می‌شود.

ماه گذشته بود که لوکاس‌فیلم تریلر جدید و رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian را در طول مسابقه NFL پخش کرد و این تریلر توانست رکورد تریلر سریال‌های جنگ ستارگان را بشکند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل سوم سریال مندلورین منتشر شده است. در این پوستر شاهد بازگشت شمشیر دارک سیبر هستیم که دین جارین آن را در دست گرفته و روی سفینه جدید خود ایستاده است. درکنار او می‌توان گروگو را هم مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

مندلورین با شمشیر دارک سیبر در دستش در پوستر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال مندلورین، سفرهای مندلورین در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک جایزه بگیر تنها بود، اکنون دوباره با گروگو است و در همین حال جمهوری جدید تلاش می‌کند تا کهکشان را از دوران تاریکش دور کند. در‌حالی‌که ماجراجویی با گروگو ادامه دارد، راه مندلورین از متحدان قدیمی خود جدا می‌شود و دشمنان جدیدی سر راه قرار می‌گیرند.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده داشته‌اند.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده