نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۹

اخراج جاستین رویلند از دو انیمیشن Solar Opposites و Koala Man توسط هولو

پس از اینکه جاستین رویلند از انیمیشن ریک و مورتی اخراج شد، حالا او سرنوشت مشابهی را در انیمیشن Solar Opposites و انیمیشن Koala Man تجربه کرده است.

مدتی پیش بود که شبکه ادالت سوییم از قطع همکاری با جاستین رویلند، خالق و صداپیشه انیمیشن Rick and Morty خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او از پروژه‌های بیشتری کنار گذاشته شده است. ورایتی گزارش داد که شبکه هولو و بخش تلویزیونی استودیوی قرن بیستم نیز از قطع همکاری با جاستین رویلند خبر داده‌اند که او در انیمیشن Solar Opposites به‌عنوان سازنده، نویسنده و صداپیشه به‌همراه انیمیشن Koala Man به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نقش داشته است.

جاستین رویلند از استودیوی Squanch Games

شبکه هولو و بخش تلویزیونی استودیوی قرن بیستم در بیانیه منتشر شده تنها به قطع همکاری با رویلند اشاره کرده‌اند که این اتفاق پس از اتهامات جدی خشونت خانگی که اخیرا بر علیه او رخ می‌دهد. در هر حال انیمیشن Solar Opposites که تا فصل پنجم تمدید شده است، بدون رویلند ادامه خواهد داد و انیمیشن Koala Man نیز که وابستگی کمتری به رویلند داشت، نیز بدون او ادامه پیدا می‌کند. رویلند اخیرا از استودیو Squanch Games، سازنده بازی High on Life نیز استعفا داده است.

جاستین رویلند در سال ۲۰۲۰ به‌خاطر اتهامات خشونت خانگی بی‌گناه اعلام شده بود، اما مدتی پیش پرونده او دوباره باز شد و گفته می‌شود او نیاز دارد تا در یک جلسه که در اوایل اردیبهشت آینده برگزار می‌شود حضور پیدا کند. در هر حال هیچ تاریخی برای دادگاه رویلند اعلام نشده است و فعلا پرونده او در فاز تحقیقات قرار دارد. اگر اتهامات علیه رویلند ثابت شود، او ممکن است به ۷ سال زندان محکوم شود. بااین‌حال وکیل رویلند تاکید کرده که موکلش بی‌گناه است و انتظار دارد این موضوع پس از بررسی توسط دادستانی منطقه مختومه اعلام شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده