نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۷

خالق ریک و مورتی از انیمیشن Rick and Morty اخراج شد

ادالت سوییم از قطع همکاری با جاستین رویلند، خالق ریک مورتی خبر داد و اعلام کرد که صداپیشه شخصیت‌ها در فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty تغییر خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات بزرگی در آینده انیمیشن ریک و مورتی رخ داده است. ادالت سوییم به‌تازگی با انتشار یک بیانیه از قطع همکاری با جاستین رویلند، خالق و صداپیشه انیمیشن Rick and Morty خبر داده است. این شبکه اعلام کرد که پس از اتهامات جدی خشونت خانگی که اخیرا بر علیه او منتشر شده، برادران وارنر دیسکاوری دیگر با رویلند همکاری نخواهد کرد. بدین ترتیب دن هارمون، دیگر سازنده سریال Rick and Morty به ساخت این انیمیشن سریالی به‌صورت مستقل ادامه خواهد داد.

ادالت سوییم اضافه کرد که تیم تولید ریک و مورتی هم‌اکنون به سختی در حال ساخت فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty هستند و همچنین آن‌ها به‌دنبال تغییر صداپیشه شخصیت ریک و مورتی در فصل هفتم و فصول آینده هستند که پیش از این خود جاستین رویلند وظیفه صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشت. اگرچه ساخت انیمیشن Rick and Morty حداقل تا فصل دهم تضمین شده و سفارش داده شده است، اما هم‌اکنون بسیاری از طرفداران قصد تحریم ادامه تماشا آن را دارند.

جاستین رویلند

آن‌ها همچنین اعتقاد دارند که ریک و مورتی بدون جاستین رویلند پایان تلخی خواهد داشت. رویلند اخیرا از استودیو Squanch Games، سازنده بازی High on Life نیز استعفا داده است. او همچنین در انیمیشن Solar Opposites به‌عنوان سازنده، نویسنده و صداپیشه به‌همراه انیمیشن Koala Man به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نقش داشته است که ددلاین می‌گوید به‌زودی شاهد انتشار اعلامیه‌های مشابهی خواهیم بود.

جاستین رویلند در سال ۲۰۲۰ به‌خاطر اتهامات خشونت خانگی بی‌گناه اعلام شده بود، اما مدتی پیش پرونده او دوباره باز شد و گفته می‌شود او نیاز دارد تا در یک جلسه که در اوایل اردیبهشت آینده برگزار می‌شود حضور پیدا کند. در هر حال هیچ تاریخی برای دادگاه رویلند اعلام نشده است و فعلا پرونده او در فاز تحقیقات قرار دارد. اگر اتهامات علیه رویلند ثابت شود، او ممکن است به ۷ سال زندان محکوم شود. بااین‌حال وکیل رویلند تاکید کرده که موکلش بی‌گناه است و انتظار دارد این موضوع پس از بررسی توسط دادستانی منطقه مختومه اعلام شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده